„Verdict: Cărțuire!” – Ebook cu recenzii fără fițe

Într-un oraș îndesat între munți, în care trăiesc, printre alții, aproximativ opt hamsteri, două vaci placide, un taur vesel și suficienți oameni, locuitorii simt brusc suflarea pericolului în ceafă. Femei și copii, cadre didactice și zugravi, bărbați păroși și doctori, nimeni nu e mai cu moț în fața alegerilor unei scrisopate dezlănțuite. Oricine poate fi urmărit până acasă și oricine poate primi pe sub ușă semnul hărțuitoarei, un plic simplu, alb cu margini gri, întrerupte. Oricare dintre ei poate fi ales. Oricare dintre ei poate păți niște chestii oribile.
Poate păți niște chestii oribile, la fel ca oricare alt om, nu musai din cauza scrisopatei. Chiar dacă are un ‘opată’ în coadă, nu e tocmai psihopată și cu atât mai puțin lopată. Scrisopata este inofensivă, poate doar puțin bețivă. Tot ce-și dorește este să le povestească oamenilor vii despre oamenii din cărți. Cum ar putea face asta fără să fie întreruptă, altfel decât prin scrisori? Nimănui nu-i place să fie întrerupt când citește o scrisoare. Scrisoarea este arma perfectă a scrisopatei. DESCARCĂ VERDICT CĂRȚUIRE
Verdict: Cărțuire! este o carte în formă de teanc. Teanc de scrisori despre cărți. Cărți scrise de Bukowski, Muriel Spark, Minulescu, Murakami, Palahniuk, Christopher Moore, Mihai Andrei Aldea, Regina Maria a României, Cărtărescu, Daniil Harms și alții. Se poate citi în răspăr, în zig-zag, pe o parte, pe burtă sau pe budă, la bere sau la ceai, dar cel mai bine se citește înainte să-ți alegi o carte de citit. Știi cum e vorba aia, că pofta vine mâncând?

Păi, așa e.