Unde mă duc de unu mai

În fiecare luni seară treceam pe la anticariat, să-mi fac cadou o carte și să-mi meargă bine toată săptămâna. Iar dacă nu-mi mergea bine, măcar aveam ceva de citit. Când am găsit volumașul prăfuit, mucegăit și jerpelit al unui individ bărbos, Leadbeater cumva, despre planul astral, am făcut Ha! în anticariat. Cititorii scot tot felul de sunete când se află printre cărți, de surpriză, de plăcere, de revoltă, de nervi, de nostalgie. Eu am făcut Ha! pentru că…

Ei bine, o s-o spun pur și simplu, la urma urmelor, mi s-au întâmplat chestii mai incredibile decât asta.

Am făcut Ha! pentru că, în urmă cu câțiva ani, m-am plimbat și eu prin planul astral, într-o noapte de vară. N-am stat mult, aveam examen a doua zi și-n plus, mi-era frică. Nu știam să zbor, deși zburam, nu știam ce mi se întâmplă, deși îmi spuneam întruna că am reușit, că am ieșit. Nu știam prea multe, iar curiozitatea mea avea gust de fructe crude. Și-acum, am simțit pișcături pe limbă amintindu-mi.

Am cumpărat cartea și m-am dus acasă. Stătea să plouă, așa că am pus apă la fiert, pentru ceai- aveam un ceai negru, obraznic, de afine, care își lăsa mirosul greu să umple casa, apoi mi-am verificat mesajele și nu am răspuns la niciunul. Am strâns rufele de pe sârmă, un morman negru de trențe vechi, le-am îndesat în șifonier și mi-am pus o păturică pe umeri. Numai vara nu citesc cu păturica pe umeri. Abia mă așezasem în canapea, că telefonul a zis că are un mesaj nou -face bing! când primește câte unul- l-am citit, nu era de la cine voiam. Am fost drăguță și-am răspuns, am zis că nu, nu vreau să ne futem peste o oră, apoi am deschis cartea.

Totul era la fel. Cordonul argintiu care te leagă de corpul astral, bâzâitul din urechi, locurile stranii unde puteai călători. Exercițiile zilnice. Nu faci nimic fără practică și eu exersasem mult în vara aceea, reușisem să visez lucid și să văd lumea de sus. Am adormit cu cartea pe piept, visând că mă cațăr pe cordonul argintiu.

Marți a fost o zi liniștită. Soare și o amorțeală plăcută în aer. Mi-am luat din megaimaj o conservă de sfeclă roșie și o bere, apoi am fost chiar sociabilă, am vorbit cu doi oameni. Online, bineînțeles. Unul din ei m-a întrebat unde merg de unu mai și n-am știut ce să răspund, mi-am scos chiloții din cur, m-am uitat în oglindă, apoi am tastat că mă mai gândesc. Înainte să adorm, m-am asigurat că am încuiat ușa de la intrare și că firul argintiu e bine întins. M-am lungit în pat cu fața în sus și am început să-mi simt fiecare bucățică, începând cu bucățica-deget-mic-de-la-piciorul-drept și sfârșind cu bucățica-deget-mare-de-la-mâna-stângă. Am adormit cu unghii în cap.

Miercuri am vrut să-mi cumpăr ochelari de soare, dar nu am găsit. De fapt, am găsit o mulțime, numai că mi se părea că arăt prea cool cu ei, prea Matrix. Și erau prea scumpi. Telefonul a făcut bing! și, de data asta, am vrut să mă fut. Orgasmul ajută la călătoriile astrale. După ce-am terminat și-am stat, tradițional, cu capul pe pieptul lui, câteva minute, m-am dus să fac pipi și el a venit să se spele. S-a speriat când a văzut că fac pipi roșu. I-am explicat că era de la sfecla roșie, nu știu dacă m-a crezut, oricum, nu m-a întrebat ce fac de unu mai. Apoi am visat că zburam peste păduri de foioase, până când am intrat într-un nor și-am început să strănut. M-am trezit când bubuia cerul a furtună și m-am strâns tare în brațe, gândindu-mă că în astral picăturile de ploaie nu cad, ci plutesc în jurul tău ca fluturii amețiți de parfum, până când te cuprind cu totul într-o ramă lichidă. Am dormit ca o amintire.

Joi am băut, am băut mult, am băut de dimineață până seara, m-am tot gândit ce fac de unu mai, am vrut să mă duc la mare, dar la meteo spunea că o să fie frig, apoi am vrut să mă duc la munte, dar mi se dezlipiseră bocancii, așa că am băut până seara, când am răspuns la toate mesajele și după aia am ieșit în oraș, am cunoscut un tip care avea pisică și i-am zis Come on, show me your pussy, bitch!

Cred că s-a speriat puțin, n-a zis-o cu voce tare, dar s-a făcut mic și, când nu eram atentă, a fugit printre picioarele scaunelor, pe sub mese, ca un șobolan. Am ridicat din umeri și m-am dus la bar, am mâncat morcovi murați în votcă, mulți, pe toți, erau într-un bol în formă de iepuraș, de la paști, probabil. Mai târziu, în pat, mi-am înnodat cordonul argintiu în jurul gâtului și-am adormit.

Vineri mi-am cumpărat bețișoare parfumate și-am mâncat brânză cu ceapă. Noaptea a fost plină de stele. Într-o țară a explodat un tren, în alta au murit de foame o duzină de copii, în alta de frică, în alta de foc, în alta de apă, în alta de pământ. Mă dureau brațele după ce-am urcat câțiva metri pe cordon, dar parcă vedeam ceva. Vedeam ceva și nu știam ce văd pentru că nu avea contur. De regulă, îți dai seama după contur. M-am prăbușit până dimineața.

Sâmbătă m-a întrebat D. ce fac de unu mai și i-am zis că nu fac nimic de unu mai și mi-a zis să merg cu el la țară, acolo sunt dealuri, copaci, păsărele-ciripele, porcinei-umflăței, văcoase-frumoase, rățoaice-drăcoaice și tot felul de jivine-ca-mine-și-ca-tine. Și mi-a mai zis că acolo sunt locuri unde nu merge nimeni niciodată și unde o să mă pună cu spatele la el, o să-mi ridice fusta și o să mă desfacă și-o să-mi placă, o să țip, o să îmi rămână scoarță de copac sub unghii. Cred că m-am speriat puțin, nu suport să-mi intre chestii sub unghii, așa că am fugit, când D. nu era atent, cu panglica argintie fluturând în urma mea.

Duminică am băut cafea, m-am jucat cu ștrumfii de la megaimaj și-am plâns puțin cu ploaia, părea o vreme bună pentru așa ceva. Telefonul a făcut bing! de câteva ori dar l-am lăsat în pace, uneori ai chef să faci bing! și să nu te borfăie nimeni cu întrebări, dar de ce ai făcut bing!, vrei ceva și dacă da, ce, unde te duci de unu mai, din astea. M-am întins în pat, am închis ochii și m-am adunat bucată cu bucată. Am prins cordonul argintiu cu ambele mâini și m-am smucit de umeri o dată, de două ori. M-am clătinat ca un dinte și a treia oară am început să urc, milimetru cu metru cu kilometru, până când am ajuns în partea cealaltă. M-am uitat în urmă și îmi ieșise un picior afară din pătură, dar de unde eram eu nu vedeam niciun balaur care să dea târcoale piciorului descoperit, așa că m-am liniștit și-am plutit mult mai mult decât atunci, în vara aceea, când nu știam unde să mă duc și mă întorsesem cu cordonul între picioare.

De data asta eram unde trebuia și-am rămas acolo, așteptând împreună cu ceilalți și cu fluturii de ploaie, să-nceapă unu mai.

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Hercule spune:

    Mă cam văd naked hogtied cu cordonu’ ala argintiu… 😉

    (Iaca mod de utilizare, „subiectul” îl alegi tu, normal)

    1. rockozaur spune:

      Hauzi, bre, de ce ești matale fraier și nu-mi dai un PM pe Fb, dacă tot ești așa horny și sub? Hai, că-s fată rezonabilă, nici nu mă supăr că-ți bați joc de cordonul argintiu ăl sacru.

    1. rockozaur spune:

      Chicken shit. Fb sau lași deoparte apropurile plictisitoare.

Aș putea să tac sau să zic:

