Picățui

Plouă picățele pic pic, să știi că n-am mai spus nimănui despre picurățele, le-am strâns pe toate între buze, că nu port sacoșe la mâini, nu port găleți sub cur, nu port căni la gură, nu port albiuțe, din alea în care se scaldă copiii, în amintiri, ce era să fac, n-am avut de ales și mi-am îndesat bubele alea colorate, bubele nestoarse ale zilei, în spatele buzelor, lângă…hm.

Să vedem.

Lângă șase dinți, o așchiuță de brânză, o gingie zgâriată cu unghia (acolo sunt îngropați la comun șapte sute șaizeci și cinci de spermatozoizi), o fideluță de ojă albastră și un susan texan cu trei pistoale și-un cuțit.

Am mai mers puțin și am intrat la bec, să mă usuc. Apoi am ieșit și m-am udat instantaneu, am intrat iar, am ieșit, am intrat am ieșit, am inșit, am ientrat, te-am tras de minute, ți s-au întărit, ți s-a umflat ora, ce lungă e, îmi atârnă greu în gură, probabil de la picățelele alea colorate, stau claie peste grămadă, strigă la unison DISLOCARE, apoi fiecare se retrage, timidă, în colții ei.

Când e așa, intri și ieși până ți se freacă ziua atât de tare pe interiorul pulpelor, încât începe să ardă și atunci, să vezi chestie, picățelele încep să pocnească așa, ca popcornul, apoi se învălătucesc în curcubei și fac podul de sus peste tot.

Și după picățele iese soarele.

Aș putea să tac sau să zic:

