Gogu o amenință pe Clara cu gnomii. Chicklitmagick (10)

Suzi cântă pe balcon My heart will go on, în timp ce eu încerc să văd pe vizor cine-mi sparge ușa. Stau pe vârfuri, crăcănată ca să nu răzbată vreo umbră de picioare afară, și mă holbez de departe. E doar vecinul nebun pe care-l ignor mereu. Deci n-o să i se pară nimic ciudat dacă nu deschid, deși dementa aia chirăie în balcon de-mi crapă ghivecele.

Ne-am făcut muci de la bere artizanală, Suzi și cu mine. Primele sticle le-am băut ca niște doamne, din pahar, dar de când s-a materializat Bartender, cu mutra aia de golan nesimțit și bețiv, parc-au dat dracii-n noi. Inițial ne-am speriat amândouă, de fapt mai mult Suzi că eu eram ceva de genul A, ia uite entitatea astrală pe care-am creat-o mai devreme, pare vie, dar tipul e chiar de treabă. Nu vorbește mult, doar întinde beri către noi și zice Bea. Trebuia să-l fi dotat și cu un desfăcător, așa e cam aiurea că ni le întinde nedesfăcute și am dat ca proasta cu dinții-ntr-un capac de mi i-am dezbârnat oleacă. Dar Bartender e băiat bun. Servitor bun. Entitate bună, oricum ar fi politically corect să-l numesc.

Dimineața ne trezim urâte cu spume, Suzi nu s-a demachiat și arată ca Joker, în orice variantă, eu mi-am îndesat ceva sub ochi, nu știu ce, dar am două sacoșe d-alea babane, ca la Cora. Trebuie să mă duc la cabinetul ezoteric al lui Gogu, să-i arăt că am făcut tema și să trecem la alte chestii. Probabil că nu-mi ajunge talentul ăsta ca să provoc o întâlnire întâmplătoare cu Erce, pulărăul perfect. Fuck, câtă treabă am și eu sunt mahmură! Repede, o bag pe Suzi în duș, intru și eu cu ea, ne spălăm reciproc, ea mă ceartă că iar mi-am lăsat zuluf la fifi, arată ca șuvița de pe fruntea lu’ Superman, eu o cert că are țâțele mai mari decât ale mele, mă face să par bătută de soartă prin comparație. Ne-mbrăcăm cu chiu cu vai și când să ieșim pe ușă dau cu piciorul în niște sticle. Noroc că n-am spart niciuna. Sunt nu mai puțin de patru sticle de vin și un bilețel, de la vecinul nebun pe care l-am ignorat întotdeauna. Săracu’, credea că dau petrecere și voia să vină și el, ca omu’, dar io, ca vaca, nu i-am deschis. Mai zicea în bilet că el nu bea alcool și c-a strâns sticlele alea de ceva vreme, că mai primea cadouri pe la muncă, la aniversare… Mi le-a lăsat mie, să mă bucur de ele. Bag sticloanțele-n casă, Bartender mă-ntreabă dacă-s mulțumită, cu o voce de parc-a fumat toată noaptea. Ceea ce e posibil să fi făcut, în astralul lui. Zic că da, zice și Suzi că da, deși nu e servitorul ei dar văd că-l place, ștoarfa mică. Bartender mă îmbie să gust dintr-o Gazelă Vinho Verde, e efervescentă și ușoară, așa că gust, nu-mi stă în fire să refuz alcool.

Apoi plecăm fiecare în treaba noastră, Suzi la muncă, eu cu Bartender la Gogu. Am impresia că Bartender a prins foarte multe puteri de aseară și până acum, arată fain și sexos, dacă n-ar fi aproape invizibil pentru restul lumii. Îi zic și lui pe scurt despre ce e vorba, arunc o vorbă despre egregorul Mitică, să nu se sperie cumva, și intrăm în cabinet. Gogu e magician experimentat, îl vede din prima pe Bartender și se bucură.

-Bravo, Clăroaico, na că te făcuși magiciană, iete ce servitor mișto ți-ai tras! Pare în putere, pus pe treabă, zice Gogu entuziasmat, dându-i târcoale lui Bartender. Eu mă gândesc că ar trebui să explic la un moment dat că servitorul meu nu doar că nu mă împiedică să beau alcool, ci se asigură că am mereu ceva de băut, dar Bartender rezolvă asta elegant. Se repede ca un fulger la frigider și se-ntoarce tot ca un fulger la mine, cu un Aperol. Gogu mă toacă din priviri, iar egregorul Mitică se repede panicat în bucătărie, unde Bartender al meu a lăsat un mic dezastru, cu zeamă de portocală împrăștiată pe gresie și tăvița de gheață golită. Înainte să-nceapă Gogu predica, îi fac semn să mă asculte și sorb o gură de Aperol.

-Băi, Gogule, tu habar n-ai cum funcționez eu. Pentru mine alcoolul nu-i o problemă, ci o mare plăcere, deci ce rost ar fi avut să-mi fac un servitor care să mă îmbie la abstinență?! Mi-aș fi anulat toate eforturile și n-aș fi învățat nimic. Mi-aș fi consumat toată energia încercând să mă abțin, și automat tu ți-ai fi pierdut timpul cu mine. Așa, uite, l-am creat pe Bartender, care e deja atât de plin de energie că acuși îi plesnește tricoul de pe dânsul. L-am încărcat bine. Ba chiar cred că și lui îi place treaba de i-am dat-o.

-Treaba asta o puteai face și singură.

-Să beau?

-Să bei.

-Păi oricum o fac singură. Bartender îmi aduce însă băutura la nas. Vezi, nu e chiar așa ușor. De aseară și până acum parc-am intrat în sticla abundenței, zău așa! mă laud la Gogu, care în continuare nu pare prea impresionat. E cârcotaș. Își curăță ochelarii și-mi zice cam amenințător.

-Eu ți-am zis că trebuie să ai mintea limpede și tu ai venit chiaună. Ba chiar îmi bei în continuare aperolul. Ți-am zis să-i dai o sarcină servitorului, i-ai dat alta. Azi aveam de gând să te-nvăț cum se invocă elementalii. Cine știe ce dracu’ o să invoci…

-Hei, stai așa.

Sughit.

-Hei, stai așa. Nu-i corect. Ideea nu e cum am venit, ci că am venit. Și nu contează sarcina pe care i-am dat-o servitorului, ci faptul că mi-a reușit crearea lui. Ia toată afacerea asta ca pe terenul comun al amândurora. Situația asta e intersecția dintre tine și mine. Io zic că dacă ai o studentă cherchelită care-a creat un super servitor care-o ajută să se cherchelească și mai tare, tot e mai bine decât să ai o studentă care nu e-n stare de nimic, pentru că încearcă să-ți urmeze indicațiile literal.

-A, așa zici tu? Bine. Hai să te văd atunci ce naiba mai improvizezi la invocarea gnomilor.

-Un fel de pitici de pădure?

-Gnomii sunt spirite elementare care guvernează pământul. Știi, elementalii au un obicei prost. Nu ascultă niciodată de altcineva decât de cel care e stăpân pe sine însuși și pe elementul de care sunt legați. Lacomii și cei lipsiți de răbdare sunt bătaia de joc a gnomilor, așa că hai să te văd, Clară care le știi pe toate, cum o să convingi un gnom să te asculte și să-ți urmeze chemarea din care răzbate putoarea băuturii. Or să-și bată gnomii joc de tine și poate de asta o să ții seama, că de sfaturile mele văd că te doare-n cur.

Mi se pare mie sau Gogu mă amenință cu niște pitici de pădure?

–în episodul următor Clara reușește să invoce un gnom, dar nu orice fel de gnom –

Aș putea să tac sau să zic:

