Chicklitmagick (9)- Clara-l creează pe Bartender, Stârpitorul Neuronilor

Toate ca toate, dar dacă trebuie să-mi bag servitorul astral la întreținere, îl dau dracu’. Abia mă descurc cu banii, beau Tuborg Shot că mă-mbăt dintr-o doză de 3,2 lei cât din două de 2,9 lei, la duș folosesc săpun în loc de gel și descarc cărți de pe torenți că nu mai am bani nici de anticariat. Mă tund, mă vopsesc, mă epilez, îmi fac manichiura și pedichiura singură, haine îmi iau de la second hand, mănânc legume că-s mai ieftine decât carnea, închid robinetul cât mă spăl pe dinți și folosesc mereu aceeași sacoșă la megaimaj. Unii ar zice că-s zgârcită, alții că-s autonomă și câțiva că-s săracă. Eu zic că mă doare-n cur de ce zic ei, și dacă aș avea o cârcă de bani n-aș schimba mare lucru, doar că m-aș plimba prin lume. Nu prin toată lumea, sunt unele locuri în care nu țin musai să ajung. Prin Zimbabwe nu mă văd deloc, nici prin China, Japonia, Alaska, Spania, Italia sau Franța. În schimb aș rupe Germania, Americile, Australia și câțiva vikingi bine făcuți. Și m-aș duce săptămânal la masaj, că asta e cam singura chestie pe care nu mi-o fac prea bine, adică mă mai înfig cu spinarea în tocul ușii dar parcă mai tare mă încordează mișcarea asta.

Buuun, hai să m-apuc de tema pentru acasă, carevasăzică. Recunosc, e destul de palpitant să înveți magie, chiar dacă până acum n-am făcut prea multe, doar am întâlnit absolut întâmplător un profesor de ocultism- ha! care erau șansele?  Ia să vedem ce zice în manual despre servitorii ăștia astrali. Cică sunt o formă de energie creată pentru a îndeplini o sarcină, gen protecția casei când pleci la bunici sau găsirea ochelarilor rătăciți, care trebuie musai distrusă după ce-și face treaba, ca să nu ajungă ca egregorul Mitică sau ca Golemul lui Meyrink. Buuun, Gogu mi-a zis să fac unul care să se asigure că beau doar apă, chestie care mi se pare de prost gust, sinceră să fiu, și l-aș face în scârbă. Ce-l doare pe Gogu ce beau eu? Ar trebui să-l intereseze doar cât de eficient e servitorul, nu ce sarcină îi dau. Așa că o să fac un barman care să se asigure că am mereu ceva de băut. Alcool, adică.

N-are rost să fac un servitor urât și ochelarist, deci o să mă asigur că arată bine. Tatuat, ras în cap și sexos chiar dacă are șorț. Aleg pentru reprezentarea lui o poză cu Phil Anselmo de când nu era foarte gras, o scot la imprimantă și o botez Bartender, Stârpitorul Neuronilor, Turnătorul în Pahare, Tatăl Cocktailurilor și Primul din Stirpea Ștergătorilor de Tejghea. Îmi torn niște vin și-ncep să-mi încarc intenția-n el, adică mă holbez la poză ca la Ochiul Magic, gândindu-mă tare că vreau ca Bartender să-mi scoată mereu în cale, gratis, câte-o sticlă de bere, un pahar de vin sau un aperol, indiferent unde mă aflu. Să mă asculte când încep să spun tâmpenii, că doar asta e treaba barmanilor profi. Și să-i dea o scatoalcă lu’ egregoru’ Mitică când mai intru încălțată în cabinetul ezoteric al lui Gogu. Mă concentrez până mă trece o căcare, așa că-l iau cu mine și mă concentrez pe veceu, asta sigur trebuie să fie o metodă și mai eficientă. După nici o juma’ de oră de când mă strofoc, mă sună Suzi să-mi spună că vine pe la mine și aduce niște bere artizanală primită de la niște colaboratori de-ai ei.

Bartender mi-l arată pe muilă cu un Becks în echilibru pe pulă și nici nu mă mai interesează că berea -fie ea artizanală sau nu- după vin, e un chin, chiui prin casă ca dementa și până vine Suzi mă prostesc în fața oglinzii cu o antenă de radio drept baghetă magică.

Doar v-am zis că mă pricep la magie de numa’ numa’.

–în episodul următor Clara e mahmură și i-l prezintă pe Bartender lu’ Gogu–

Aș putea să tac sau să zic:

