Chicklitmagick -poveste lungã în curs de scriere (2)- În care aflãm ce-i cacã mintea Clarei ca sã-l întîlneascã pe Erce

din episodul anterior: Clara si-a dat seama pe care-l vrea, dar nu stie cum sã dea de el, cã-i prostãloaicã si i-a sters numãru’ de telefon

După ce ne-am pasat unul altuia niște replici dințoase și spurcate, am rupt legătura cu el și m-am ținut cu nasul pe sus, intangibilă și indiferentă, până când mi-am dat seama că ridurile de la colțul ochilor nu trec cu crema aia puțintică și scumpuță. În adolescență aveam planuri mari, grase și frumoase, să descopăr o nouă viziune asupra existenței, să urlu din vârful muntelui că înțeleg totul, să trăiesc din scris. Acum am la colțul ochilor riduri mari, grase și frumoase și cam atât. N-am reușit să descopăr altceva în afară de teoria pulii corespunzătoare.

Trebuie să-l găsesc pe Erce și să ne-nțelegem, ca oamenii. Să facem sex de trei ori pe săptămână, în sesiuni de maxim o oră și jumătate, la el acasă, pentru că mie mi-ar fi peste mână să fac curat atât de des.Mie mi se pare rezonabil, orice bărbat heterosexual s-ar gândi la propunerea mea, chiar dacă nu ar accepta toți. Poate unora nu le sunt pe plac, ce să zic. Sunt prea puțin înaltă și prea puțin țâțoasă ca să am succes, de exemplu, la băieții de bani gata, cu espadrile si ousoarele gleznelor la vedere. Nici că-mi trebuie așa ceva.

De obicei mă aleg cu bărbați foarte păroși, foarte bărboși, stilul omul-pădurii-fără-toporișcă, sau secure, ceea ce oricum nu mă împiedică să fac planuri de viitor cu câte unul, evident, la mișto, și să îi povestesc cum i-aș spăla cu drag (dacă ar avea) securea plină de sânge în butoiul cu apă de ploaie, de lângă coliba noastră din pădure.

Când o să-l găsesc pe Erce, în primul rând o să îl apuc de pulă, ca să-l fac atent, cã numa’ o datã zic. Apoi o să mă uit fix în ochii lui, de orice culoare or fi, și cu cealaltă mână o să-l apuc și de coaie, pentru mai multă siguranță. O să-i strâng resturile rămase prin mine de atunci, demult, poate o să le păstrez de rezervă, să-l mai peticesc din când în când, poate o să le scuip ca să-l întâmpin cu sufletul primenit. O să-i explic propunerea mea, dacă va avea întrebări o să-i răspund cu drag și dacă mă refuză, ei bine, dacă mă refuză o să-l pun să aleagă între coiul stâng și coiul drept, că și-așa nu-i trebuie amândouă.

Exagerez?

Nu, nici vorbă, se poate descurca și cu un coi.

Dar mai întâi trebuie să-l găsesc, dracu’ stie cum. Poate doar să mă gândesc intens la el, să fac niște exerciții din alea de concentrare ca să tentez universul să conspire alături de mine, să merg mai încet pe stradă ca să cresc timpul posibil de întâlnire întâmplătoare, poate să fac niște magie. Hm.

Cât de greu o fi să fac niște magie ca să mă întâlnesc întâmplător cu Erce pe stradă?

– în episodul urmãtor Suzi o învatã pe Clara cum e cu Tinderu’, si Clara o-nvatã pe Suzi cum sã violeze un mascul –

Aș putea să tac sau să zic:

