Nu salva lumea în scârbã, cã-i cauzeazã la linguricã

Azi n-am mai salvat lumea, m-am trezit cu torticolis si am stat o vreme în pat, numãrând țâțele de pe tapet, am niste petale de flori care aratã ca niste țâțe si câteodatã mã excit numãrând mãnunchiurile de țâțe umflate.

Cum sã vã zic, eu am tot salvat lumea, am salvat-o de nu s-a vãzut. Am scos toate mustele din supã, i-am dat pe toți jos din corcodus, am adus-o inapoi acasã pe mã-sa lu’ Crețu si-am completat integramele unde n-au stiut alții, m-am dedicat trup si suflet, era sã-mi iau si diploma de salvamond, dar nu m-am mai dus la examen, era prea cald.

Era prea cald si mi-era fricã sã nu lesin, câteodatã mai trag o sincopã vasovagalã, când nu te-astepți, mai ales în premenstrual, menstrual si anal. Nici n-am trimis pe careva în locul meu, trebuia sã scriu un eseu si mi-am zis cã or sã se prindã ãia de-acolo cã nu e scrisul meu, eu scriu într-un fel anume, la derutã, ba spre stânga, ba spre dreapta, ba în jos, de ajung literele sã atârne de rânduri ca liliecii. Unele cuvinte chiar ar trebui scrise asa, cu curu-n sus, dar nu mã puneti sã vã spun acum care sunt alea, cã n-am chef. Dacã aveam chef, mã duceam la examen, îmi luam diploma de salvamond si azi, vrând-nevrând, mã duceam sã salvez lumea, cu tot cu torticolis, cã asa e când esti autorizat. Trebuie sã faci chestiile pentru care esti autorizat, cã altfel esti nesimțit si de ce te-ai mai dus la examen?! Puteai sã te duci, ca mine, la bere. Eu asa am fãcut, mi-am luat torticolisul de venã si ne-am ales o mãsuta intimã, cu umbrelã, sã nu ne însorim prea tare, am cerut douã beri si-am lãsat lumea-n pace.

Stii, daca o salvezi în scârbã, parcã nu mai are niciun farmec, si-n plus, îi cauzeaz la linguricã. Tre’ sã-ți placã, dom’le. Dacã ai si diploma de salvamond, cu atât mai bine.

Aș putea să tac sau să zic:

