Sfinte drace

Sfinte drace, mã simt nespoveditã și balonatã, murdarã ca dedesubtul unei unghii, sunt nespãlatã pe cap si cu premenstrualul umflat ca un plod în burtã, nu ma mai încape nimic si lumea asta compusã din trotuare, metrouri și-un mos care scârțâie vioara la Victoriei îmi strânge tâmplele, sfinte drace, numai sã nu mi se scurgã negreala prin cusãtura blugilor, atâta zic, s-o mai țin în mine cã poate mã mai înmoi. Prea m-am întãrit, am lovit cu palma-n frunte, a sãrit macazul de pe linia vieții, nu vã mai împingeți! Stați la locurile voastre. Nimeni nu scapã fãrã sã moarã puțin înainte, asa cã luați de beți.

Hai, sfinte drace, sã mã spun ție, de unde vrei sã-ncep? De la visul de acum douã zile, da? Bine, s-ar putea chiar sã știi mai multe decât mine, se fãcea în vis cã adormeam și visam o femeie în negru, cu plete negre, haine negre, ochi negri, cam rea, avea pasiune pe mine, mã tot trãgea de mâini si se bãga în mine, cicã sã mã posede, eu îi ziceam beși, fã, de-aici, cã mã trezesc mintenaș, mã trezeam și cutra mã chema înapoi, pare-mi-se cã îi cãzusem tare cu tronc, ce fricã mi se fãcuse, pânã m-am trezit de tot, dar frica nu-mi trecuse.

Sã-ți zic cum încerc sã scriu si nu mai am cuvintele, sfinte drace, pânã acum câteva luni le aveam, erau o grãmadã de cuvinte la mine, la strânsesem de sub covoare și din scorburi, de pe acoperisuri si din gurile altora, le pusesem bine-n mine,  acum uite, le-am pierdut, nu mai am, nu mai pot sã scriu, ajung acasã si ma uit la oamenii mei, stau de vorbã la o masã, ea seamãnã puțin cu mine, a descoperit o metodã de futut eficient si, cum e o excentricã, și-a dat seama cã nu o poate pune în practicã decât cu nițicã magie, asa cã el nu poate fi altcineva decât Gogu, profesorul de ocultism. Stau acolo si vorbesc de parcã-s proști, sfinte drace, am scris si rescris scena de-am consumat toatã berea sau toate universurile alternative, ceva nu-i bine, nu-mi curge, e negreala aia care mã umflã, mi-a umflat țâțele, mi-a umflat burta, mi-a umflat curul si pungile de sub ochi, futu-i, ia sã te vãd, ai gheare? Uite ce ascuțite sunt, hai, sfinte drace, cresteazã-ma nițel aici, uite-aici, lângã buric, ca un cuțitar de mahala, nu fi bãbãlãu. Nu mai vreau s-o țin în mine, nu m-ajutã, nu m-a înmuiat, sã cad acum, mã sparg. Sã zic tot ce-am de zis? Ce-al dracu’ ești, sfinte drace, cum știi tu cã mai am în mine.

Bine.

Uite, azi m-am trezit, am bãut cafeaua, un litru, ca de obicei, m-am uitat la un documentar cu vikingi si n-am mai apucat sã mã spãl pe cap. De aici au urmat toate, am schimbat șapte rânduri de haine, ritualic, am cãlcat douã cãmãși, am plâns si a trebuit sã mã dau iar cu cremã la ochi, mi s-a fãcut gura pungã, am bãut apã si a trebuit sã mã piș, cât disconfort într-o singurã persoanã, cât nelaloc, câtã revãrsare, si totul pentru cã nu mai am cuvintele alea, sfinte drace, m-am prostit rãu de tot. Stii ce zic? Proastã ca o icoanã, dacã mã vezi tremurând sã știi cã e de la scurtcircuitele din mintea mea, ceva nu mai funcționeazã acolo, e ca atunci când am bãgat aspiratorul si mașina de spãlat în aceeași prizã, a murit tot. Când oi fi bãgat prea mult în mine, sfinte drace, sã fi fost atunci când am înghițit mai multe puli decât era recomandat, o fi fãcut vreuna atingere? De-atunci m-am stricat, sau de mai încoace, de când am zis cã nu iau taxiul, lasã cã merg pe jos în jurul lumii pânã acasã? Scuipa-m-aș, bãga-mi-aș lițã-n cur și sârmã-n nas de rapandulã umflatã cu negrealã ce sunt, hai sfinte drace, cu gheruța, deasupra pubisului, vezi, mi-am si frezat-o frumos, nu mai are ciuf. Zgârie-mã ca lumea, sã dea negreala pe-afarã cã nu mai pot, dacã mã lași așa o sã mã sparg ca un buboi. Mã apasã ceva pe creier si pe tot dinãuntrul, pe organe, ori sunt tot eu pe dinãuntru, peste tot, ori nu stiu, nu stiu ce sã mai zic. Ufff, ce ascuțit ești, sfinte drace, se vede cã ai grijã de manichiurã, ți le pilești tu sau ai vreun salon? Si pe țâțe, dacã tot te-ai apucat. Auzi, pe spinare, niciodatã nu ajung acolo. La jugularã? Îmi trece dacã-mi tai jugulara? Mã ușurez? Bine, sfinte drace, știi tu ce e de fãcut.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alex spune:

    Ai inchis pagina de FB si sunt prea arogant sa dau follow unei persoane fizice. Ce se poate face in situatia asta?

    1. rockozaur spune:

      Umm, pagina suntgulie? No worries, poți sã mã urmãresti pe rockozaur, acolo sharuiesc gulia 🙂 Alte variante nu-s.

Aș putea să tac sau să zic:

