Numai să nu mor din cauză de dildăuri. Atât.

Am avut azi niște treabă pe un site cu jucării erotice, căutam un dildău pentru o demoazelă și m-am mai uitat p-acolo, să văd ce marfă au băgat de când mi-am luat eu setul de vibratoare în 6 rate pe cardul Avantaj. Și, sfătuindu-mă de zor cu o altă demoazelă în ce privește gusturile demoazelei inițiale și dimensiunile pulii cu care e demoazela respectivă-n parteneriat, ne tot pasam frenetic dildăurile și diversele acareturi sexuale, meditând asupra eternei dileme a profanilor: dom’le, ce-o fi vrut să zică autorul cu denumirea dildăului acesta? Pentru că, iacă ce titulaturi am întâlnit în iama dată prin câteva categorii, adică jucării pentru ea, el și cur.

  • Satisfăcătorul păsăricii
  • Zeița din interior
  • Crazy girl -Vreau să fiu excitată
  • Degete senzuale
  • Prima mea clemă pentru sfârcuri
  • Furnicături în deget cu 7 viteze
  • Sclipiri luminate LED zumzete
  • Sărut pe clitoris
  • Zumzet pe clitoris
  • Fute-mă nebunule
  • Prietena de buzunar
  • Masturbator de voiaj
  • Călărețul culmilor
  • V-ați ascunselea vagin
  • Claudia- Mai bună decât cea reală
  • Fund fierbinte
  • Îmbujorare anal- pentru începătoare
  • Titanmen – servitorul fundului 
  • Obuz american – Frica de bombardament

Mâine-poimâine tre’ să-mi vină comanda, abia aștept să  mă plimb cu dong-urile prin oraș. Numai să nu mă calce vreo mașină, că o să scrie după aia la ziar bla, bla, era o fată liniștită, traversa numai pe verde și căra dildouri în rucsac.

Vai de mine, erau mari dildourile?

Foarte mari. Au tras-o-n jos, n-a mai reacționat în timp util și a rămas ca proasta-n drum, cocoșată de greutate, până a călcat-o mașina.

 

 

 

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Sorin spune:

    Ştii bine că românii au talent: întâi ţi le comentează după care le fură. Noroc că s-ar putea să nu-ţi mai pese.

  2. xandra spune:

    ‘frica de bombardament’ :))))

  3. rockozaur spune:

    Ptiu, drace, dar ce oameni is aia care fura DILDÃURI, bre?!

    1. Sorin spune:

      Corect, nişte pofticioşi!

    1. rockozaur spune:

      nu-ș ce zici tu acolo

Aș putea să tac sau să zic:

