Chestii care ma calca pe nervi (VI)

Hipsterii ãia care scriu cu carioca, peste tot, „Nu te preocupa, esti frumoasã astãzi”. Prima datã am vãzut mesajul pe un panou publicitar în care, recunosc, mã mai analizam câteodatã sã vãd cât m-am îngrãsat în câteva ore. Si pentru cã-s bãbãloaicã, am zis awwwwww, ce dlãguuuuut, ce mesaj frumos, ia sã-i fac pozã, sã pun pe feisbuc, sã mã bucur cã trãiesc într-o lume ca asta, în care oamenii îsi fac complimente, îsi însenineazã vietile si se încurajeazã dezinteresat. Mai sã-mi dea si lacrimile. Dupã aia am vãzut mesajul prin mai multe locuri, tot asa, scris pe sticlã, ceea ce e logic, deoarece implicã ipoteza cã femela cauta din priviri toate suprafetele care-i pot reflecta imaginea. I do that, we all do that. Dar când am început sã vãd mesajul scris pe pereti, m-au apucat dracii, pentru ca încã nu am cunoscut femela aia care se oglindeste în var. Si am început sã bombãn, asa cum fac de ceva timp ca sã compensez putinãtatea sanselor de a ajunge babã cârcotasã, nu de alta, dar s-ar putea sa îmi plesneascã la un moment dat o venã din cauza nervilor si sã crãp înainte de bãtrânete.

Ce îi fute pe ei grija dacã mã oglindesc io în geamu’ de la panou’ publicitar, în primul rand? Io vreau sã verific dacã n-am cãcat de porumbel în plete, dacã nu m-am cãcat chiar io pe mine, dacã n-am mac între dintzi (sau cãcat,  nu m-ar mira), dacã nu-mi stau ochelarii strâmb, din astea. Nu mã oglindesc în panou ca sã-mi verific nivelul frumusetii. Ca sã nu mai zic cã io-s frumoasã doar când am chef, si atunci e discutabil. In rest mã simt vacã grasã si boccie, dar asta e problema mea si a dereglarilor mele hormonale. Si, la urma urmelor, cine i-a pus frate p-ãstia sã facã ei bine în lume si sã mâzgãleascã mesajul ãla peste tot?  E un cãcat scris cu markeru’, nu e artã, nu e stencil funny,  nu e graffiti smecher, nu e nimic. Se duce  un hipster -parcã-l vãd, are pãlãrie, sosete colorate si floci pe bãrbie, mãnâncã numai lãptuci, chiar acum îi atârnã o lãptucã din coltul gurii, si iubeste oamenii frumosi, care-s toti, toti sunt frumosi, mai ales muierile de se uitã pe pereti, alea-s cele mai frumoase – cu carioca, mâzgãleste repede Nu te preocupa, esti frumoasã astãzi si dupa aia îsi face selfie, cu deshtele-n V, iubindu-si lãptuca.

In al doilea rând, de cînd mã valideazã pe mine unu’ murdar de lãptuci la gurã?!

 

 

 

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. @ipvwvi spune:

    – nu te mai enerva…

Aș putea să tac sau să zic:

