Chestii care ma calca pe nervi (5)

Pe lista de azi am asa: invierile si prapastiosii de cacare. Asta cu invierile e banala, asa ca incep cu prapastiosii de cacare.

Prapastiosii de cacare au mancat candva ceva, si dupa aia s-au trezit constipati. De aceea, cand vad pe altcineva mancand din ceva-ul presupus constipator, incep sa bage panica. Te strange aia la stomac, de vezi tu pe dracu’. Nu te mai caci o saptamana. Poate chiar mori de constipatie. Prapastiosul uita ca nu exista cacare standard, si ca trebusoara asta depinde nu doar de un singur aliment, ci de toate porcariile bagate-n organism, de lichide, de temperatura din baie, de nivelul de zgomot de cealalta parte a baii, de materialul de lectura disponibil in baie, de timpul alocat procedurii de cacare. Nu frate, el te vede ca mananci branza cu mucegai si mai ca nu-ti da peste mana. Nu manca multa, ca te constipi, ceva de speriat. Si tu stai si te-ntrebi ce-nseamna multa? Ai mancat trei feliute, incerci sa-l ignori pe prapastios dar deja te gandesti ce dracu’ faci daca nu te mai caci de sarbatori, cand ai de gand sa mananci si tu ca porcu’.

Asa mi-a facut El Padre, sambata, luasem niste branza puturoasa si o alta branza incredibil de puturoasa, mirosea a sosete imputite si nu exagerez. Bineinteles ca mi-a placut mult de tot, am avut o pasiune pentru branza saptamana trecuta, a inceput cu branza Babybell, de n-am stiut sa desfac ambalajul din ceara rosie si am muscat zdravan, mormaind ce branza naspa au facut astia. Dupa aia am citit ambalajul, zicea ca da, pare apetisanta dar nu e comestibila. Ceara, adica. Ceara rosie. Ma rog, dupa aia mi-am luat o branza albastra, (un curcubeu de branze imi doresc!) seara m-am trantit in canapea, cu ditai bucata de branza si niste vin rosu, foarte serios in ce priveste taninul, si m-am delectat. Ziua urmatoare am bagat puturoasele de ziceam. Bun, si ma vede tata cu branza din sosete imputite si face ca o sibila din aia afumata cu ierburi de leac si psihedelice, aaaaaa, nu manca muuuulta ca te straaaaange la buuuuurtaaaaaaa, aaaaa. Bineinteles ca mi-am petrecut restul zilei foarte nervoasa, incercand sa ma cac, nu de alta, dar trebuia sa-i demonstrez lui El Padre ca nu are dreptate, asa ca ma dadeam de ceasul mortii pe veceu, in sambata dinaintea pastelui (ia uite, am facut o dubla erezie, am scris paste cu minuscula si cu e, in loc de i, muhhahaa, mai nasol e ca nu am diacritice dar poate le pun cand ajung acasa) si pe la doispe noaptea, miracol!!! M-am cacat! Adevarat m-am cacat! Norocul lui El Padre ca dormea deja de cateva ore, altfel mi-as fi proclamat galagios victoria, ca sa-i demonstrez ca nu a avut dreptate in cazul meu, ca de obicei. Concluzia mea? Dom’le, branza puturoasa constipa, dar numai daca insisti.

Iar cu invierile, e simplu, sunt in curs de lepadare de orice manifestare religios-traditionala, sper ca in cativa ani sa ma desprind complet de orice „trebuie” fara rost pentru mine. Ma calca pe nervi duduile de la megaimaj care ma intimpina cu icsulescu a inviat, si in general orice om care imi tranteste asta, asteptandu-mi replica. La megaimaj mai e cum mai e, le zic ca vreau punga in loc de adevarat a inviat, amicilor si cunostintelor vagi le trantesc o duda discordiana, ca Jesus n-a baut destul sau ca Asta e magie neagra!, dar rudelor si omilor seriosi, care si asa se uita la mine ca la un drac nesuferit, le turui replica, desi nu pricep cu ce-i incalzeste pe ei sau ce mama dracului din infatisarea mea sugereaza un caracter profund religios. Ei, in fine, o sa reusesc sa fac si asta, deja am inregistrat o victorie importanta, adica de cativa ani nu primesc absolut niciun sms cu urari de sarbatori.

Beat that, motherfuckers!

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. xiron xin spune:

    Negonzdibad, Nemânduid,Nezimdzid,
    dubã badru zile de bedregeri mov,
    bedregeri ujghite de bajdi,
    bo’zã zbun ji io diregd:
    Gre G-am Înviad!

Aș putea să tac sau să zic:

