Chestii care ma calca pe nervi (4) sau Nervozarea cand imi vine, rup camasa de pe mine

Fac lista cu chestii care mă nervozează, că dacă tratez una/articol, mă apucă amocul și vă ia dracu’ pe toți. Nu degeaba am un Zaur în coadă și v-am aburit toată săptămîna cu cît de rea sunt io 🙂

Mdeci, mă nervozez din cauză de:

  • Omi care rîd ca niște săraci cu duhul cînd traversează pe roșu, un rîs din ăla de cretin, știi? vai, ce prostiuță am facut, am trecut pe roșu, am enervat douăj’ de oameni, am contribuit la constiparea traficului ca să-i arat io sistemului, nu mă oprește pe mine un semafor, ăla e pentru fraieri! Măcar dacă nu ar rîde, dar îi mai și văd cu mutra aia de Gutză, Salamu’ Minune, confruntat cu o carte și îmi vine să vomit pe trecerea de pietoni. Vă mărturisesc ceva. Io-s de fapt atît de băbăloaică, încît atunci cînd traversez și se pune roșu, încep să zic „Tuptuptuptup” pînă cînd ajung pe trotuar. Dar nu rîd ca tuta.
  • Omi care intră în vagonul de metrou, apoi înțepenesc pentru că nu se pot decide dacă s-o ia la stînga sau la dreapta. Pe ăștia de obicei îi împing elegant cu cotul. De ceva vreme am început să și bombăn ușurel, Da’ mișcă-te-n pula mea, ce-ai ramas ca proasta-n tîrg?!
  • Țărani cocalari blonzi cu breton pătrat și ochi albaștri, sau bruneți cu breton rotund și ochi goi, care cîntă manele în metrou, plesnindu-și palmele de genunchi. Acu’ vreo două luni făceau niște din ăștia hărmălaie mare, eu eram foarte nervoasă că nu găsisem niște cărți la anticariat (apropo de anticariat, umbla un snob p-acilea pe blog cîndva și-mi zicea că ce, buey, io-s praf, îmi iau cărți din alea la mîna a doua, ia să pun io bani deoparte și sa iau, dom’le, de la Cărturești aia despre Cum să nu scrii un roman, să-nvăț să scriu cum ar veni, că nu eram pe gustul dînsului, nu mai știu ce i-am zis atunci dar …mînca-mi-ai biblioteca plină cu cărți la mîna a doua ca să-ți stea acarienii-n gît, snobu’ pulii mele) și cîntau zic, în metrou, pardon, lălăiau grotesc niște țărani din aștia. M-am dus la ei și i-am certat. I-am filmat și certat, mă stropșeam de numa’ numa’, dar am și coborît imediat, ca să nu mi-o iau totuși.
  • Cocalarii bercenari samînțari în trening și cu căcat sub unghii, care mustăcesc cînd trec pe lîngă ei și comentează Uite-o și p-asta. Asta să-i zici lu’ mă-ta, bou’ pulii care ești, că ea te-o învățat să nu te speli și să fii prost.
  • Omi care ma întreabă de ce sunt supărată. Sunteți niște dobitoci. Nu e treaba voastră, bre! Mai ales dacă nu-mi sunteți apropiați. Ce vă fute grija?
  • Omi care îmi spun să nu mai fiu supărată. Bă, voi sunteți și mai proști decît ăia de mai sus. Da frate, coboram scările la metrou, mă duceam la bere, vine un fluturașist, un din ăla cu pliante, îmi întinde unul și îmi zice de parcă mi-ar fi fost șef, Nu mai fi supărată. Nu mai fi tu nesimțit, necunoscutule care nu ai niciun drept să-mi spui ce să fac.
  • Tipe frumoase rău, băi, frumoase rău, că mă uit la pozele lor și pe feisbuc, și pe instagram, oftez, uite bă cît de mișto e gagica asta, ce buze are, ce ochi are, cum dracu’ și-a făcut păru’, ia uite, poartă ciorapi plasă pe stradă, oare să-mi iau și io?! deci frumoase, dar proaste. Proaste rău. Pe una o iubeam io tare și-am căutat-o pe gugăl, am aflat că nu și-a luat bacul. Cu o notă din aia, doi cu virgulă. Bre fato, de ce pizda mă-tii nu știi să scrii, că te-aș fi iubit ca o nebună. Proasto!

Mda, atît pentru azi că am treabă și mi-e foame. Așa că, SILENCE! I KILL YOU!

 

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. ValetulDeTrefla spune:

    ne-ai aburit cu răutatea! nu-mi vine să cred:) acum ce urmează? fotografii de la cantina săracilor cu tine spălând vase, cu părul prins în coadă și spuma de la axion coborând ușor spre cureaua din piele cu cataramă cap de mort!:)

    1. rockozaur spune:

      ei, nici chiar așa…folosesc Fairy.

    1. rockozaur spune:

      de ce, ești o tipă frumoasă rău? 😀

      1. @ipvwvi spune:

        din fericire nu sunt tipa si nici frumoasa rau. nu-mi gasesc personajul in articolul tau.sa inteleg ca nu te calc pe nervi.

        ….. si tacerea e un raspuns.

        1. rockozaur spune:

          good boy. m-am calmat, oricum. am o răutate fluctuantă, în funcție de hormoni și greutate

  2. Gigel Anonimu' spune:

    De ce esti fericita, huh? Planeta se duce pe pwla, specia de panda rosu cu buze albe e pe cale de disparitie, ghetarii se topesc ca ciocolata in whiskey, eu n-am bani de Maseratti si tu INDRAZNESTI…SA FII … FERICITA?? Ia hai nu mai zambi si FII TRISTA, trista ca o baba bisericoasa in club, trista ca un cocalar la examenul de BAC, trista ca mine cand termin de citit un volum de GRRM si stiu ca mai am de asteptat 4 ani pana la urmatorul.
    Howgh.
    😀

  3. rockozaur spune:

    Iete la gigel… Bãi, bre… Maseratti? Metrou’ nu-ț mai place. D-aia se duce panda-ul nerujat pe pulã. Și-acum, plîng!

  4. Sorin spune:

    Se-nfiripă ceva cu Valetu? Ne povestești și nouă cum a fost dacă…?

    1. rockozaur spune:

      mm, nici macar nu suntem feisbuc friends, cum naiba sa se-nfiripe in conditiile astea?! dar povestesc tot, bag si de la mine, daca nu iese nimic pana la urma inventez, as usual. noi sa fim sanatosi

Aș putea să tac sau să zic:

