Rea de tot

Am facut aseara un test din ala de personalitate. Un test serios, in Excel, la final trebuia sa bag si o formula acolo ca sa iasa rezultatu’. Cu 150 de intrebari si cu formula, pupa-ti-as pula ta, doamne. Pai cum sa nu cred io ca testul ‘cela e tatal lor, tatal testelor?! Cred. Mi-a iesit ca-s Satana si artista. Sau invers. Cica cel mai tare urla-n mine artista, dupa aia observatoarea si dupa aia perfectionista. Altruista aproape ca nici nu mai respira, mai are nitel si moare, iar devotata se taraste prin noroi, cu cateva puncte. Stii filmele alea cu omi tulburati la cap, obsedati de cate o chestie, pe care-i doare-n cur de altii, n-au sentimente, fut si fug iar popa le face semnu’ crucii p-ascuns ca sa-i apere de ei insisi? Io-s toti omii aia, ca mai am si niste variatii hormonale de zici ca ma transform de saptispe ori intr-o luna.

Cel mai misto e ca ma bucur ca sunt rea. Ma bucur ca-s un chetroi rece ca pula lu’ Satan. Ma bucur si ca-s observatoare, adicatelea cum observatoare, zici? Pai da, si io m-am intrebat, ia zi, rockozaure, cum esti tu observatoare? Simplu, io ma uit. Ma uit, nu zic nimic si ma gandesc. Imi activez resting bitch face-ul, pardon, il improspatez, ca de activ e mereu activ, ma uit in jur si respir extrem de silentios. N-ai cum sa citesti ceva pe mutra mea. Iar in voce chiar ca n-ai cum, pentru ca tac. Oricum fac ce vreau eu si cum vreau eu, de ce sa-ti mai zic, las’ sa fie o surpriza.  Asa fac si criminalii in serie.

Perfectionista. Aici m-a cam surprins testul. Oi fi. Dar stii pana unde? Cu un deget inainte de final, dau dracu’ perfectionismu’. Am observat asta in tot ce am scris pana acum. Articolele serioase incep cum trebuie si se termina de parca m-au apucat pisarea si cacarea concomitent si-am zbughit-o la buda. Cel mai tare se vede frica mea de final in povestile din Nu ma vezi?! Ca sunt?! Nebuna?! Dispar in multe. Asa, pur si simplu, dispar, nu conteaza unde si cum, dar eu dispar. Imi place sa dispar, nu sa mor, ma enerveaza porcariile pe care le fac oamenii dupa ce mor alti oameni, porcariile religioase, etc. D-aia mai zic o data acum, crematoriu scrie pe mine cand o fi, da? Sa nu prind pe careva ca ma-mbraca-n mireasa si imi canta la cap, ca ma fac zombie numai de-a dracu’.  Sa dispar, n-ar trebui sa fie prea complicat, nu? Acum vreo zece ani am incercat chestia asta, eram cu prietenul, cu prietenii, ne distram, ne bateam cu zapada si mie mi-a trecut prin cap ca nu e musai ca eu sa fiu acolo, ei pot trai mai departe si fara mine, iar eu imi pot vedea de treaba fara sa ma mai joc de-a prietenia. Si-am plecat, pe bune. Am disparut, m-am ascuns, n-am mai raspuns la telefon, abia dupa vreo doua zile m-am gandit ca ba, poate ar trebui sa le zic ca sunt ok si astea. Nu ma uit la finalul filmelor, nu imbratisez pe nimeni la plecare, iar sfarsitul din Vrum-vrum e de fapt inceputul. Un inceput demn de un Berbec sadea care stie doar sa inceapa si nu termina decat sticla de vin. Sa dispar, mda. O sa discut asta mai in amanunt cu psihologul din mine.

Cel mai mic punctaj l-am avut la altruism. Ti-am zis, sunt rea. Sunt atat de rea incat nu spun nimic cand stranuta cineva, pentru ca nu e politicos. Sper ca stiai asta, da? Ca stranutul, precum cascatul sau orice alt reflex al organismului, se ignora. Daca eram un om bun ignoram bunele maniere si spuneam si io Sanatate, ca sa nu creada lumea ca ma doare-n cur de sanatatea lor. Deci, sunt om rau, ti-am zis.

Ploua, am sictir pe mine, n-am mai scris ceva din chetroiul meu de suflet de prea mult timp si nu-mi place. Acu’ ma uit la ce-am aberat aici si vreau sa sterg. Si-as sterge, ca nu e nici misto, nici interesant, dar vreau sa las in lume chestia asta, cum ca io-s rea. Vreau s-o scot din mine si s-o vad ce face, daca are coaie sa se descurce singura sau vine inapoi cu coada-ntre picioare.

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. valetuldetrefla spune:

    să-ți dai refresh la răutate e o calitate. îmi place foarte mult că ești rea. articol reușit, mie îmi e frică de tine, mi-ar tremura berea dacă te-aș întâlni. și oricum n-aș ridica privirea din pământ. răutatea pură e ceva rar și merită respectată. oricum, mă simt în siguranță aici, după monitor. și oricum mai stau puțin și plec. am zis să comentez, cine mai comentează pe bloguri! numai oamenii buni, sper c-ai observat.ai observat? să știi că n-am glumit, chiar am citit cu ochi sfioși, tu ești pe drumul cel bun. sănătate!

    1. rockozaur spune:

      :))) ai dreptate, uite, io fiind om rau, nu comentez pe bloguri, frate. numai asa, cateodata, cand imi dau cu refresh pe la subrat. ia sa-mi fac si tricou cu Muhahaha, ca sa va speriati bine de tot.

      1. @ipvwvi spune:

        si tocmai acum realizez dece inca „te” mai citesc. Si eu. regasit cumva printre cuvinte. Rau dar bun. Sau ceva de genu.

        1. rockozaur spune:

          I see. Și d-asta o sã înțeleg și cînd n-o sã „mã” mai citești 😀

Aș putea să tac sau să zic:

