Chestii care ma calca pe nervi III

Acu’ n-am diacritice, dar nu asta ma calca pe nervi. Data trecuta aveam diacritice si nu stiam sa scap de ele ca sa pot pune apostrof, dar era alt calculator. Acu’ am apostrofuri de sa-mi bag si-n nas, si tot dijeaba.

Ma calca pe nervi pizdele alea anorexice din reclame. Ajung si io seara acas’, da? Si ma uit la Rules of Engagement, rontzai ceva, si-n pauze ce sa vezi, reclame de tot cacatul, asa cum ne-a obisnuit industria publicitara romaneasca, dar pline de copii boccii si tipe anorexice. Treaba asta ma calca pe nervi de doua ori, aproape ca-mi tropaie pe nervi. O data ca eu rontzai o aluna, da? Si vine reclama cu friscuirea si cu copilul ala urat cu ochii injectati care-si infige degetul plin de scuipat in frisca, duuuuu-te baaaaaa d-acilea ca nu mai mananc frisca in viata mea! Dupa aia vine o reclama la bubele piciorului, cu doua tipe care probabil n-au mancat niciodata. Si ma apuca toate spumele, coaie, dupa ce ca e nevoie de reclama la plasturi de bube, la fel cum e nevoie de reclama la supozitoare pentru pizda cu candida, ordinarii astia mai baga si nemancate la inaintare, sa ma simt io prost cu aluna-n gura. Bine, uneori aluna e o punga de chipsuri, alteori e o sticla de vin, dar ca sa nu va incurc, ii zic aluna. Ba,  tocmai d-aia n-o sa cumpar niciodata plasturi din aia sau ce dracu’ lauda slabaturile alea, pentru ca mi-au stricat toata bucuria alunei cu oasele si bubele lor de pe picioare.

De n-oi sta io cu bubele libere cand oi avea, sa macine ciorapu-n carne vie, sa ajunga bocancu’ la os, nu ma intereseaza, io plasturi din aia nu iau, chit ca raman fara picioare.

Asa de tare m-a calcat reclama aia pe nervi.

Aș putea să tac sau să zic:

