Chestii care mă calcă pe nervi (2)

Juma’ de oră m-am chinuit să desfac o cutie de blush de la Maybelline, am folosit instrumente contondente și mi-am stricat oja de pe două unghii, am înjurat înspăimântător și mi-am răsculat tot sebumul din păr de nervi. Rahatul ăla de cutie avea jdemii de hârtiuțe lipite, abțibilduri cu coduri de bare, să nu se fure cosmeticele din zona aia super protejata din Cora, unde cinci duduite consiliere pe teme de cum să fii fetiță mumoasă aglomerează un spațiu de nici n-ai loc să te bășești, că se prinde oricine. E drept că eu nu dau pârțuri în public, asta am mai spus-o, am un dop psihic în cur, nu-ș cum dracu’ a ajuns acolo, dar nu mă pârțâi decât în veceu. N-aveți decât să râdeți de mine, sunt defectivă de bășini în public, asta e. Nu că ar fi singurul meu defect, după cum spuneam, abia am reușit să deschid cutia de blush. În principiu nu era greu, dar trebuia să desfac chestiile alea lipite bine … bine de tot, de cutie, nici acum nu s-au dezlipit complet, ar trebui să le mai râcâi or smth, ca să fie cutia estetică, dar mă doare-n pensulă. Ce mi se pare complet aiurea e că…uite. Mă duc să iau un blush, așa cum m-am dus io azi, da, chiar dacă-s cretină și incapabilă să fiu fetiță, uneori încerc. Și cumpăr, că e casă de marcat chiar în zona superprotejată. Dar când ies de acolo tot piuie rahaturile de porți, iar la ieșirea din Cora te controlează și-un badigard, să vază dacă îți corespunde bonul cu cosmeticele. Nu știu de ce tot cumpăr eu de acolo porcărele de smăcuit pe față, pentru că mă îmbătrânește sistemul ăsta de verificat verificarea verificată și asigurată de abțibilduri cu cel puțin zece ani. Căca-m-aș pe siguranța cutiuțelor voastre colorate, dacă nu mi s-ar înroși nasul de la alcool și dacă aș avea și io oase-n obraji, ca toată lumea cu pomeți, nici că mi-aș mai lua blush și bbcream și creion de ochi și un ruj din care mă dau cu degetul pe buze, că așa vreau eu.  Îmi place să ating chestii cu deștu’.

Aia zic. Mă calcă pe nervi smacurile și mai ales abțibildurile cu coduri de bare de pe smacuri.

Aș putea să tac sau să zic:

