Engage, obrăznicătură!

Mi s-a făcut de copilărie, așa că citesc cărți pentru copii și mă uit la filme de animație. Dacă aș avea un ploduleț, probabil că ne-am ciondăni întruna, și pentru că eu aș fi mă-sa, probabil, deși îmi vine greu să cred că m-aș pune vreodată în postura asta, ei bine, l-aș obliga să se uite la ce vreau eu. Sunt o bestie. Mie nu-mi plac, de exemplu, animațiile cu peștișori, păsări sau prea mulți oameni. Dacă e cu oameni, apăi să fie mai singuratici, mai bizari, mai ușchiți. Cum era Coraline. În principiu, nu-mi plac nici șoriceii sau șobolanii, dar la Ratatouille am râs cu grohăituri. La Megamind, KungFuPanda și Ice Age, ăla cu tigrul sabie care se sacrifica,  am plâns. De văzut, am văzut mai multe, numai azi m-am uitat la Boxtroli și la Casa magică și acum caut un alt filmuleț, dar nu reușesc să mă hotărăsc. V-am zis că nu-mi plac peștișorii, oamenii, păsăroii, nici după minioni nu mă dau în vânt, nici de extratereștri nu-mi place în mod deosebit. Doar dacă sunt complet albaștri.

Cu cărțile e altfel. Am terminat azi Misterioasa societate Benedict. Mă gândeam să încep Jurnalul unui puști, dar mi se pare boring. Honestly, mai bine citesc chick lit, decât modern kid lit. Nu se compară cu Neverending Story, cu Vântul prin sălcii, nici măcar cu Harry Potter, pe care-l ador și-am citit toate volumele…hm. Oare să mă uit la un Harry Potter, în loc de o animație? Nu-i o idee rea.

Ia să văd.

Mda. Harry Potter and the Chamber of Secrets. Nu vreau să fie prea mari copchiii. Dar nici cu caș la gură. Da bre, și mă uit la ăsta în loc să caut animații fără peștișori și alieni. Nu-mi plac nici alea cu animale din junglă și nici alea cu oi. Iar dacă personajele-s din plastilină animată, nici să nu le văd în fața ochilor. Am rămas traumatizată din copilărie, mai știți cum erau animațiile atunci? Vreau să mă desfăt cu tehnologia acum, la anii mei. Ăia 27. Eterni. Până o să fac 39.  Mi-ar plăcea să fie cu niște pisici, cu niște copii ciudați, cu niște magie, cu niște lumi bizare. Poate o să scriu eu ceva din ingredientele astea.

Mai sunt animațiile culte, gen aia cu vulpoiul fantastic Fox, sau Persepolis. Too smart.  Mie-mi trebuie acum acces direct și imediat către copilul din mine.

Engage, obrăznicătură!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Gigel Anonimu' spune:

    Brother Bear e foarte fain (fara pesti si aliens) – l-am vazut de mai multe ori si tot timpul reuseste sa ma atinga la corazon.

    Altele:
    Toy Story, Up, Wreck it Ralph, Shrek, The road to Eldorado, The emperor’s new groove.

    1. rockozaur spune:

      În afară de Toy Story și Shrek, nici n-am auzit de ălelalte.Duamne, cîtă treabă am!!! 😀 Mersi!

Aș putea să tac sau să zic:

