De partea ta, bibicule

Mă concentrez mai greu decât un plod la ultima oră de mate din an. În caz că-i liniște, pun muzică, apoi mă las distrasă de versuri, fac un air guitar și mi se face poftă de-un concert. Am oglinda asta pe birou, v-am mai zis de ea, mă tot uit și acum văd că am ochii foarte mici, e drept că îi aveam dinainte așa,  dar câteodată mă văd de parcă nu m-aș ști, mă iau de guler și mă chestionez, buey! ce-i cu tine-n oglinda asta, de care parte ești? Și-mi zic cu calm, că mă știu arțăgoasă, De partea ta, bibicule, dar m-am infiltrat ca mucegaiul în liniile inamice, dau dracului scrupule și tot când vine vorba de câștigat războiul cu mine însămi. Nu prea-mi convine mie nimic, stau să făt și d-aia, mișun în stânga și-n dreapta cu guguloiul de borțoasă bobotit în frunte, iar aduc a unicorn, iar mă cac din curcubeu. Nu, că nu pute, are iz de caramele.

Am citit uichendul ăsta, ar fi trebuit să scriu dar la scris trebuie niște concentrare, un pix și hârtie, sau un ordinator, pentru citit trebuie doar păturică și carte, d-aia am citit Holy Cow-ul lui David Duchovny și Pași pe sticlă a lui Iain Banks și juma’ de Funny Girl de Nick Hornby. La Vaca sfântă m-am amuzat tare, primele patruj de pagini le-a scris o școlãrițã

cretinuță în călduri, după aia a venit Mulder și-a ușuit-o, dă-te, fă, că e cartea mea, și s-a apucat să scrie ca lumea, a ieșit mișto până la urma, mai ales la final mi-a plăcut că are o morală care seamănă nițel cu o chestie de-am zis-o io în Vrum-vrum, Mulder zice așa:

„Nu contează dacă visurile se împlinesc sau nu, contează să visezi la ceva, să faci primul pas.”

Io am zis altfel, but it’s actually the same shit, acel gen de shit care te face să iei o pauză și să bei ceva, pentru că oricum nimic nu contează și murim. Am zis că nu prea are importanță dacă rezolvi situația, nu trebuie decât să duci situația într-un alt punct, diferit de cel inițial, atât. Cam asta am înțeles io din viață până acum, și că ăla cu pizdă face regulile.

Și-am mai citit niște chestii de mi s-a sculat furia în mine, scrise de unele handicapate gramatical, care comentează despre cărți, pentru că ele citesc mult și se laudă cu asta, dar nu-s în stare să pună corect o cratimă. Fuck them. D-aia mă închid în mine, că-n jurul meu e multe, nu-nțeleg nimic. Vorba unui smardoi muzical or smth.

Și acum trebuie să mă duc la muncă, unde trebuie să scriu și să mă concentrez.

Asta o să fie amuzant, bibicule.

 

 

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Gigel Anonimu' spune:

    +1 ptr. Iain Banks. De restu’ nu stiu nica.
    S-a apucat Mulder de scris, huh? Pacat ca are 3.3 pe Good Reads ca altfel il citeam si io.

    1. rockozaur spune:

      O scris Mulder, dap. Cum am zis, începutul e de mai bine n-ar fi, dar de la un punct încolo vaca ia taurul de coarne și iese o chestie funny, mie mi-o plãcut de patru stele pe gudrids, dar cam bãusem una, alta, poate mi-au ieșit steluțele din prea plinul cu alcool, dracu’ știe 😀
      Iain Banks a fost o mare surprizã pentru mine, încã încerc sã-mi dau seama ce m-a lovit.

Aș putea să tac sau să zic:

