Interviuț pentru Omul Poveștii

Hai să vă arat ceva frumos, pentru că mă simt tolomacă și nu pot să mă adun ca să scriu ceva consistent. O să vă arăt niște poze cu mine, ca să mă dau mare că-s și io om cu poze (dacă vă uitați bine, vedeți că fac și-un fel de scoabă sub nas când rânjesc, fix asta-mi lipsea la fața mea cu toane), și-o să vă mai arăt un interviuț pentru Omul Poveștii, un proiect fain care-și propune descoperirea … poveștii omului din spatele poveștii, ați ghicit 🙂

Pentru că interviuțul s-a petrecut la un vinișor relativ matinal, eu fiind stresată că urma fotoșuting (a mai mare spaimă a vieții mele),  arată cam zăbăuc, dar nu mușcă. Nu e nici turbat.

Nu-ș, de la ploaia asta parcă nici nu mai pot gândi. Plouă?

Ha? În fine. Don’t mind me.

 

photo shooting și interviu Omul Poveștii

O.P. : Cartea ta preferată.

Io: Să fie scrisă de Bukowski.

O.P. : Lichid preferat.

Io: Lichid? Shit! Bere. Şi cafea. De regulă, întâi cafea, apoi bere.

 

photo shooting si interviu omul povestiiO.P. : Modul de a trăi.

Io: Cum o fi.

O.P. : Miros, gust, văz, auz.

Io: Funcţionează toate. Şi uneori îmi place să-mi miros genunchii.

O.P. : Ce personaj ai lua acasă?

Io: Pe Eris!

 

omul povestii interviu vrum vrumO.P. : Mâncare preferată.

Io: Cartofi prăjiţi cu ketchup şi muştar. …Câteodată nu am ketchup.

O.P. : Animale.

Io: Mâţi, mâţi, mâţi.

O.P. : Modul preferat de a te relaxa.

Io: Beau ceva. Sunt stresată din naştere şi tre’ să mă relaxez.

 

interviu omul povestii vrum vrumO.P. : Modul preferat de a te murdări.

Io: Mă târăsc pe jos să le fac poze mâţelor.

O.P. : Zi și tu ceva.

Io: Pe vremuri, când simțeam că mă nasolesc, mai făceam micul ritual de purificare cu pentagramă, dar m-am lăsat de treaba asta, pentru că mă lua cu pipi când intram în cercul magic. Și nu puteam ieși oricum, evident, trebuia să deschid o ușă imaginară, cu ceva bețișor parfumat, apoi s-o închid, dura prea mult și arătam ciudat. Nu că s-ar fi uitat cineva la mine, doar zic și eu.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Gigel Anonimu' spune:

    Looking good girl! 😀
    Unde-i prima poza facuta? Arata tare fain background-ul.

    1. rockozaur spune:

      Senkiu, beibi. Toate la Cãrturești Carusel. Noroc cu becgraundu’ 🙂

Aș putea să tac sau să zic:

