Vis cu flori

A fost odată ca niciodată, azi noapte, un vis care trebuia spus, altfel ar fi rămas înăuntru și-ar fi topit tot.

Urcam niște scări, pe partea normală pentru urcat, nu pe dedesubt, cum mai fac uneori, și era foarte aglomerat. În aglomerație, am cunoscut un băiat. Adică un tip, mă scuzați, un dude. Era nice și polite, am glumit puțin pe seama concertului, știi cum e în vis, te duci unde vrei să te duci, nu unde crezi că te duci. Mi-a dat un buchet mare-mare de zambile, colorate în toate culorile zambiloase, și l-am ținut ca și cum i-aș fi ținut haina câteva momente, nu prea le am eu cu florile. Când am terminat scările, am ajuns la check point, cum ar veni. Toată lumea – mulți mai eram, nenicule –  își dădea florile la intrare. Mi-am permis o glumiță cu băiatul meu, doar ne știam de-atâta vreme, de la primele trepte – și eu care credeam că vrei să mă cucerești cu buchetul ăsta. A râs frumos, m-a bătut pe umăr și mi-a spus să-l las tipei cu french cut, apoi să intrăm și noi.

Înăuntru era foarte colorat, de la flori sau pur și simplu, nu știu. Oamenii stăteau unii lângă alții- mulți mai erau, nenicule-  discutau în șoaptă, înveliți într-o păturică de pace. Mirosea a flori și a ceva trecut. Mă simțeam ca-ntr-un pântec foarte, foarte înalt și foarte, foarte colorat. Am privit în jur, la oamenii frumoși, apoi la băiatul meu, și i-am spus că nu știam că s-a redeschis. Păi nu s-a redeschis, mi-a spus.

M-am trezit iar cu febră, a treia zi la rând. De câte ori îmi pun mâna pe frunte îmi vine să spun că ard, dar mă opresc înainte. Iar visul ăsta…nu l-aș fi scris aici, însă erau mulți oameni în el, v-am zis. Dacă eram doar eu, tăceam.

 

Aș putea să tac sau să zic:

