Ferea!

Azi mi-am tras grade multe-n organism, văd că-s foarte consecventă-n activitatea de a face febră fără pauză, de dimineață. Așa că mi-am lichefiat umplutura din țeastă,  trebuia să ies cu scula mea să fac niște poze, hartistice sau măcar clare, nu m-am mai dus că n-am picioare, trebuia să termin de citit „București” a lui Mircea Damian, și „În mișcare” a lui Oliver Sacks, n-am terminat nimic că nu-mi dau de capăt, trebuia să scriu, n-am mai scris că mi-au murit și viermii din cur de-atâta căldură personală.

Dar cea mai de porc e paranoia. Mi s-a insinuat prin spatele urechii drepte o idee țîfnoasă cum că ar fi, undeva, ceva ce trebuia să fac și n-am făcut, și din cauza asta o să mi se întîmple o îngrozitorie, o să cad de la balcon și-o să mă sparg ca un glob de cristal, fără să dau de CHESTIA aia pe care trebuia s-o știu, s-o văd, s-o fac și n-am știut-o, văzut-o, făcut-o.  S-o ia dracu’ de chestie, că aragazul l-am închis, robinetul l-am răsucit, de menstruat am menstruat, de dormit am dormit, de plîns am plîns, de speriat m-am speriat, de enervat cu spume m-am enervat cu spume, am făcut tot ce aveam de făcut, bașca febră, și degeaba.

Mda. Mă duc să mă umplu cu ceai, poate-mi iese chestia la suprafață și-o scuip.

Ferea!

Aș putea să tac sau să zic:

