Nu mă vezi?! Că sunt?! Nebună?!- eBook cu povestiri de băut

Că mai urlu prin casă și fac muhahaha la tavan, e o nimica toată, mi-ar plăcea să ies pe stradă și să zbier, să mă tăvălesc pe trotuar, să alerg pînă vomit și să-mi sîsîi limba la trecători, așa ar fi frumos, ca o detoxifiere. Dar parcă pot? Nu pot, că mă văd vecinii, vine poliția, află ai mei, se supără și le stric fengșuiul, ridică ochii înspre cer și întreabă duamne duamne cu ce ți-am greșit io, știți voi, chestii d-astea care ricoșează aiurea. Așa că nu fac iureș pe stradă, îmi scurg cumva haosul din mine,  îmi piș sminteala, că altfel mi se sparge și mă tai. Seara îmi curge cel mai mult, cuvînt după cuvînt, pînă băltește în formă de poveste. Abia mai reușesc să-mi păstrez șosetele uscate. Mă trage la ovare și mi se îmbolnăvește slăbiciunea. E potop. Sfîrșit de femeie.

Asta e singura mea explicație. Așa îmi văd poveștile adunate din bălți, cu halba, în cartea „Nu mă vezi?! Că sunt?! Nebună?!”. O hazna plină ochi cu toate zoaiele de muiere supusă toanelor hormonale, mereu surprinsă de neputința și forța ei, în egală măsură.

Dacă ar fi fost tipărită, cartea asta ar fi puțit de la o poștă, iar cîinii, masculii și rușinea i-ar fi adulmecat paginile, aspirîndu-i aroma printre muci. Ce bine că există doar sub formă de eBook. O poți închide cu un click. O poți ascunde printre fișiere, în spatele ecranului negru. O poți deschide dintr-o clipire, iar mirosul ei va depinde doar de mîinile tale și ce ai atins ultima dată.

Am ucis și am născut scriind „Nu mă vezi?! Că sunt?! Nebună?!”. Magic vorbind, cartea asta are atîta putere încît, dacă m-aș pierde complet vreodată, m-aș putea reconstrui fără probleme din poveștile ei.

Numai să te uiți puțin și o vezi că e. Nebună.

despre Nu mă vezi?! Că sunt?! Nebună?!
Descarcă pe telefon

*pentru copertă îi mulțumesc lui Nic, care a înțeles perfect ce înseamnă Rockozaur 😀

 

 

 

Aș putea să tac sau să zic:

