It’s on, mother trucker!

„Și m-am enervat într-o zi, am zis că mai bine mor sus, pe creasta muntelui, împiedicîndu-mă în propriile picioare, decît în vale, cu niște formulare în brațe. Mi-am dat cu cremă de ghete pe sub ochi, m-am înarmat, am zis Let’s rock! și alte chestii care sună bine, cum ar fi Let’s rumble! sau It’s on, mother trucker! și asta a fost. Scriu ca să nu uit că merită să trăiești și mai ales pentru că mi-am propus să-mi controlez singură piticii și pinguinii din creier.”

Înțelepciunea de mai sus și alte povești despre Vrum-vrum și planurile pentru 2016, adică e-book-ul Nu mă vezi?! Că sunt?! Nebună?!, în interviul ăsta.

Apropo, azi nu mănînc. Și ca să tolerez mai ușor postul, îmi permit doar alcool. Deci o să iasă fain.

Aș putea să tac sau să zic:

