Pinguini și ponguini

Ieri mi-am ținut nasul numa-n iz de lacuri, vopsele și dizolvant, că donșoara Piua se face pretty și tot solicită culori pe dînsa. Nu poate fi refuzată, iar ca mulțumire am primit provizii de miros în nări pînă tîrziu în noapte. D-aia am visat o chinezoaică futută-n nas, și spre mirarea mea, nările duduii rezistau chiar la cele mai rough penetrări, ba chiar se regenerau, dacă pot spune așa, iată că pot. De ce-am visat și cîteva omizi gigant într-o piscină, asta nu mai înțeleg, dar sigur pinguinii din cap pot găsi o explicație, cum ar fi că omizile sunt niște omi de zi, de exemplu. Niște omi de zi păroși imenși.

Apropo de pinguinii din cap, care sunt de două feluri,  De Dreapta și De Stînga, dar și de prietenii lor, ponguinii, am observat că locuiesc în căpățînile mai multor omi, fie de zi, fie de noapte. Și se ocupă cu tot felul de chestii interesante dar cam smucite, precum astrologia sau sigiliile magice, discordianismul sau bokononismul. Așa că meșteresc un articol despre scriitori mai mult sau mai puțin faimoși, cărora le duduie mintea de tropăiala pinguinilor și ponguinilor. Îmi plac omizile astea păroase, care o iau razna prin piscine, chiar dacă nu știu să înoate.

Mi-a trecut prin cap, de ce să nu recunosc, că tot dîndu-i înainte cu discordianismul și băgînd pe alocuri în Vrum-vrum niscai tehnici magice marca Austin Osman Spare, ca să nu mai spun de tarotul pe care-mi place să-l folosesc cînd mă simt confuză, aș putea fi interpretată greșit, ca o zăludă nu prea departe de pupătorii de moaște. But I don’t really care, pentru că nu-s decît o zăludă curioasă și îmi place s-o iau razna prin piscine, mai ales că știu să înot. M-a tîrît bunica prin biserici în copilărie o grămadă, îmi futea toată duminica, pierdeam desenele animate și îmi plăcea să oripilez babele închinîndu-mă cu stînga. După aia am avut o perioadă de vreo lună, în liceu, cînd aveam corijență la fizică și am făcut pact cu Isus, i-am zis că nu mă mai masturbez dacă iau șapte parcă, atît îmi trebuia, și am luat, apoi m-am masturbat cu și mai multă pasiune, pentru că masturbarea este sănătoasă și pe Isus ar trebui să-l preocupe sănătatea noastră. Cam ăsta a fost periplul meu prin creștinism, după aia mi-am permis să mă plimb printre toți pinguinii și ponguinii lăsați liberi prin lume.

Eu mă învîrt acum prin donșoara Piua, beau o bere și gîdil un ponguin. E plăcut.

Aș putea să tac sau să zic:

