Cum zicea Apolodor? Mi-e dor, mi-e dor, de frații mei din Labrador.

Bre, am așa o senzație de Wile E. Coyote înainte să cadă. Cam de vineri noapte tot o am, nu știu cînd o să dispară. Poate doar cînd o să mă îmbăt și o să dorm convinsă că dimineața voi avea din nou pămînt sub picioare. Cam greuț să mai crezi asta treaz. Aș putea vorbi ore multe despre ce-am citit referitor la ce nu trebuia să se întîmple vreodată dar s-a întîmplat pe 30 octombrie, despre ce-am simțit, despre mesajele cu majuscule UNDE PLM EȘTI, despre omii pe care-i cunoșteam mai mult sau mai puțin și n-au scăpat vii, despre cei norocoși, despre marș, despre teoriile conspirației care bîzîie ca muștele, enervant dar uneori chiar deasupra căcatului. Dar nu-i nevoie de vorbele mele, nu ajută, nici măcar pe mine nu mă ajută. Rezum totul la cum mi-e frică de ce a fost, de ce-ar fi putut fi și mi-e frică de ce este, dar nu mi-e frică de ce va fi. Uite-așa, pentru că atât de rău a fost acum. Se poate și mai rău dar deja am înțeles ce-i răul și nu mai e vorba de frică de-acum, e vorba că mi s-a întărit pielea pe inimă și pot la o adică s-o smulg din piept și să-i pălesc în frunte, să le crăp capul ălora care mi-au intrat cu picioarele murdare de căcat în casă și mi-au mâzgălit pereții cu sîngele alor mei. Sîngele de roacher e sînge de om frumos și-i tare scump.

Trebuie să învățăm să plutim ca să ajungem din urmă pămîntul. Că nu ni-l pune nimeni sub picioare.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Peredhil spune:

    Mai curand vine pamantul spre noi,destul de repede.S-a vorbit o tona in ultimele zile.Mult si sec.Incerc sa ma abtin,pentru ca ma simt mai idiot cu fiecare desteptaciune articulata.Nu imi reuseste chiar tot timpul.
    Inca simti,fie si golul.E un punct de plecare bun.
    Si atat.

  2. iczs spune:

    Bine ca esti ok

Aș putea să tac sau să zic:

