Cum să gestionezi organele sexuale-n scris?

Simplu, cum ai chef, e ca-n futing.

Anul trecut îmi explica cineva pe-aici că gestionez prost pula, pizda și coaiele (probabil este genul de om care gestionează bine doar misionarul o dată pe lună și care închide ochii cînd vede filme cu unii care-și gestionează chestiile în persoane de același sex, zic și io, nu bag mîna-n foc, dar niște concluzii personale pot să trag). Asta a fost după ce m-au ales omii de la Incubatorul de Condeie printre cîștigăreți. Mi s-a părut că omul s-a ofticat puțintel pe soartă și pe Poeteski, l-a și înjurat, iar Poeteski, după cum știți, e tare pașnic, el e cu treaba lui, dar na, cînd te-nervezi te-nervezi, n-ai ce face. Mai rău îmi pare de Lavinia Braniște că o mai zis atunci că el e hater pe ea, nu pe mine, că io nu-ș să scriu. Păreri și păreri, numai să nu-i fi făcut fetii nasoale de hater, că și mie-mi place tare mult cum scrie Braniște.

În fine, ca să vezi cum sare iepula cînd nu te-aștepți, a început iar concursul Incubatorul de Condeie și mă bucur tare mult că m-au inclus omii în juriu, că mie-mi place să citesc, nu de alta. Nu-s chitroasă dacă unii își gestionează scrisul altfel decît mi-ar plăcea mie s-o facă. Așa că dacă omul cu pricina care m-a bălăcărit acilea, la mine acasă, că așa e frumos, să vii în bătătura altuia, să faci caca untos și să fugi, are vreo intenție să trimită ceva povestioară la IDC, să stea fără grijă că io n-am șablon în formă de ochelari de cal să-l pun pe texte. Îmi plac tot felul de texte și stiluri literare și foarte rar mă încumet să ghilotinez scriitorii cu judecăți în alb și negru. Cuvintele au uneori mai multe culori în ele decît putem vedea, mai ales cînd n-avem lumină suficientă.

Iote acilea chestii de știut despre înscriere la Incubatorul de Condeie și dați-i drumul la treabă că io am de făcut de fapt niște articole despre mansarde.

Aș putea să tac sau să zic:

