azi am făcut o grăma’ de chestii

azi m-am lovit cu tîmpla de chiuvetă în timp ce spălam veceul. nu-ș sigur dacă e cazul să detaliez, dar pentru orice eventualitate, o voi face. deci, dimineață, după micul dejun format din cafea și două pere, m-am apucat să spăl veceul, pentru că trebuia. și am izbit cu tîmpla de chiuvetă, mă doare și acum.

după aia m-am dus să beau o bere de prînz și mi s-a părut semn bun că, lîngă masa unde bolboroseam cu Întîia, mîncau trei tipi deloc neplăcuți, cu aspect de creativi de la agenția de publicitate din zonă. sper că le-am încălzit nițel creativitatea cînd am povestit cum scarpin la blăniță juma de oră în fiecare seară. acum nu mai vreau să mă fac mov în cap,  vreau să mă fac creativă, s-ar putea să-mi stea mai bine.

după aia m-am dus să semnez primul contract de drepturi de autor din viața mea, mi-e ciudă doar că încă semnez cu semnătura de la uzină. o, p-asta o trec pe to do list, de creat semnătură nouă funky punky. dacă tot vreau să fiu creativă, păi da.

după aia am gătit vinete dumnezeiești, dar am improvizat ca o creativă în devenire ce sunt și în loc de iaurt-lămâie-rodii-usturoi, am pus fasole bătută peste vinetele semi-coapte, că nu am avut răbdare, sunt berbec și d-aia.

după aia am băut un stejar și am zis că mă apuc de un explainer video script pentru un personal knowledge database, știu că sună ca și cum aș fi deșteaptă dar nu-s, sunt doar efervescentă și nu am limite, preacurvesc în bordelul cu activități  ca un șofer de tir pe viscol. însă pentru că am băut berea la ora patru după amiaza, m-a luat somnul, așa se întîmplă mereu. cred că e ceva legat de matricea perinatală, nu-ș sigur.

după aia mi-am desenat frumos o schiță cu ce am de făcut zilele astea, am prins-o în perete și m-am rugat la ea.

și adineauri, uitîndu-mă la papucul stîng care nu face parte din aceeași echipă cu dreptul, unul e negru și pute, unul e maro cu mărgeluțe,  perechea maro-ului e pierdută de doi ani, perechea stîngului s-a rupt ieri, ce bine că nu prea arunc lucruri, uite cum s-au așezat toate, deci uitîndu-mă la halul în care am ajuns, m-am felicitat că nu am scris totuși pe hyperliteratura despre lupta pe viață și pe moarte dintre personajele literare și oameni. am zis să fiu pașnică, să scriu despre alcool, ca de obicei, și uite ce-a ieșit.

 

Aș putea să tac sau să zic:

