Concert din Clara B.

„Poeteski își agață pălăria de un sfârc de-al meu. Mă salută ca un gentleman. Îl conduc, acum avem puțin de mers, doar din hol în dormitor.

Povestesc: Pălăria clinchetea molatic pe sânul sfârcoșat, cu atât mai ritmat cu cât călcam mai apăsat.

Văzând armonia, Poeteski își amintește subit că are câteva calități de interpret muzical, drept urmare mă apucă expert de intersecția curbelor. Mă așează pe suport și începe să mă acordeze. Chiar dacă Poeteski nu mai este un nerecunoscut pentru mine, mă simt cumva înfundată cu temeri și sun în consecință. Dar, treptat, firele mele de păr rimează cu clătinatul lui din cap, și bătem împreună tactul pe canapea.

-Harpa, zice el.

Pe undeva răsuflu neîncredere căci palmele lui mă strâng gregorian de sternocleidomastoidian, făcându-mă să șuier ca o liturghie.

-Corul, urlă Poeteski ca să se facă auzit, apoi îmi atacă vivacissimo fesierii, înscriind mental acutele rezultate pe portativul pliabil adus în rucsac.

-Asta e toba, zice el , am învățat să îl cred. A făcut apoi un triplu salt vital la cutele stomacului, îndreptându-le sacadat, pe placul lui, căci era rocker.

-Chitara bas! țipă în ureche, înțepându-mi ochii cu pletele. Îi fac o cărare într-o parte și merg pe acolo, merg, alerg în refren. Cântăm. Ne ascultăm. La un moment dat terminăm și aflu regulile pentru că jucăm un joc personalizat în care regulile se află la jumătate și au efecte retroactive.

– Sunt două reguli. Prima e să nu te uiți prin mine.

– Prima e să nu mă uit prin tine.

– A doua e să nu-mi spui noapte bună.

– A doua e să nu-ți spun.”

 

Restul e aici: Antologie IDC 2014

Aș putea să tac sau să zic:

