Poeteski și Clara B. cîștigă la concursul de debut Adenium

Bună seara, coaielor și coilor! Un singur lucru am a vă spune, și vi-l spun cu toată bucuria de care sunt în stare, scursă pe spinare, printre picioare, prin pliuri…pe coate, mi se scurge, iată, nemultelor și nemulților, pe coate sudoarea. E cald, dar nu e cald aspru, ca în iulie, să recunoaștem, e un cald plușat, moale, un căldoi molcom.

Un singur lucru.

Clara B. și Poeteski au ajuns în asemenea hal încît să cîștige premiul de debut pentru proză la concursul Adenium Start 2015. Clara B. și Poeteski, consiliera felină Eris Discordia, Johnny Depp, Triunghiularul, Buratino, Itchy Bitchy și Piticii, chelnerița Roberta, Discordianul, Sîsîita care spunea mereu TeIubesc și, bineînțeles, Vrum-vrum, unfeldemotocicletă, o claie peste grămadă haotică pe care n-o poți opri decît în Piua!

Clara B. și Poeteski le mulțumesc și îi îmbrățișează pe toți cei implicați în concursul Adenium, de la omii editurii și omii juriului, pînă la oricine are vreo legătură cu concursul, pentru că Poeteski și Clara B. sunt mîinile mele și fufletul meu. Apropo, dacă mi-a văzut cineva ficatul, să-l trimită înapoi acasă.

O să vedem împreună ce înseamnă nebunia asta, pentru că, după cum ați observat, îmi place să vă povestesc chestii. Chiar dacă nu vreți neapărat, eu vă vreau.

Și încă un lucru, dacă tot nu am terminat sticla de vin, apropo, azi mi-am luat vin mai șmecher, la 12 lei, nu la 6.49, cum iau de obicei. Mă dezmăț cu ocazia lui Vrum-vrum.  Verdict-Cărțuire! e pe vine, e ca și cum s-ar șterge la cur și după aia mai trebuie doar să-și tragă blugii pe ea, să se dea cu blush, să-și îndese o gumă-n gură și gata, vine să vă arate cum face ea cînd.

Atenție la vise, că uneori se împlinesc. Noapte bună, cois.

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Sorin spune:

    Felicitări!

    1. Multzumesc very much! 🙂

  2. iczs spune:

    O sa ajungi celebra si bogată iar de ai tai cois nici nu o sa iti mai aduci aminte 😦

    1. Da, ai dat în bobi și așa zice? Coooool 🙂 da tu nu știi cã pula nu-i pulã fãrã coaie?

  3. boemul spune:

    dacă nu te lăsai de muncă nu cred că se întâmpla 🙂

    1. Dacã nu mã lãsam se întîmplau niște crime oribile.

  4. Peredhil spune:

    felicitari scrisopatei…..ai fi ruda cu celebru’ doftor Hartogal Lectur?

      1. Peredhil spune:

        Ravase de prajiturele,notite de calatorii,pamflete.Era si un pic hipster,folosea piele neprelucrata,direct de pe sursa.Da’avea un succes fulminant,cel putin asa am vazut in niste momente la televizor.Acu’,pe langa faptu’ ca ustensila aia minte ca Pinnochio,faptul ca aveam ceva sange in bere in momentele respective s-ar putea sa-mi masacreze un pic memoria si e posibil sa fi retinut numele usor eronat,n-as baga mana-n foc de asta.
        Detaliile trece,felicitarile se complac in perenitate.

        1. 🙂 am citit de trei ori că aveai sînge-n bere fără să înțeleg de ce am senzația că ceva e-n dezordine acolo

Aș putea să tac sau să zic:

