Cum să te îmbraci în Vama Veche ca să nu dai în streche

Am înțeles, te-ai mucificat porcește de prea multe ori într-un an ca să mai ții minte chestii. Cum ar fi că ți-ai promis să nu te-ntorci în Vama Veche. Neuronii responsabili cu găsirea unei alte locații pentru vacanță au dat cu axonu-ntr-un colț ascuțit taman cînd căutai drumul spre casă de la ultima băută și-au murit. Așa că neuronii rămași s-au gîndit ce s-au gîndit și-au căcat un plan Be. Iată-te reajuns în Vamă. Înainte să ieși din cameră sau din cort, ar fi bine să-ți pui pe tine, indiferent de sex (masculin, feminin, rar, murdar sau ambidextru),  următoarele chestii:

  • Ochelari defavoare-cu cît mai mari și murdari, cu atît mai bine. Ideea este să nu fii bine văzut, în caz că te dai în stambă, și să nu vezi chiar toate porcăriile din jur: masculi nudiști urîți la pulă, yoghiste neepilate niciodată nicăieri, mașini tunate, fire de păr în mititei, note de plată ridicole și armate invadatoare de plozi.
  • Crinolină. Ca să nu-ți rașchetezi pielea de pe picioare în frații roacheri țintați, adormiți printre melci. Mă mai întreb dacă n-ar fi bine să-i trezesc, cînd mai dau peste cîte un morman de rocherași mucificați, sau măcar să-i rostogolesc la umbră că nu-ș cum dracu’ reușesc, băbălăii, dar mereu îi apucă somnul fix acolo unde-o să-i ardă din greu soarele. Dar îmi revin și-i las în pace, dau din fuste printre ei și mă bucur că n-am dormit decît o singură dată cu roacherii pe plajă, ca un set de lingurițe.
  • Cleștișor de nas– sigur găsești pe la tarabele cu mărgele și osișoare pictate. Poți folosi cleștișorul în apă, ca să faci giumbușlucuri subacvatice fără să te-mbibi prea tare, dar și pe mal, unde movilițele de alge amestecate cu căcat de cîine au un iz atît de penetrant încît îți vine să gemi întruna, ca o tîrfă la început de tură.
  • Pălărie cu urechi, din alea care se leagă sub bărbie, să fii sigur că nu auzi disputele cauzate de șezlonguri. Întotdeauna se vor certa ăia care vor să stea cu ăia care stau, ăia care stau cu ăia care aduc saltelele și dau bonulețe, ăia care stau printre șezlonguri cu toți ceilalți. Singurul loc unde nu ai nevoie de pălăria cu urechi e la Bibliotecă, acolo Bobi și celălalt nene sunt foarte drăguți, așează frumos salteluțele, te-ntreabă dacă vrei diverse chestii și, cu cît ești mai nudistă, cu atît îți adună mai abitir gunoaiele de lîngă tine, mă scuzați duamnă!
  • Un calendar și un glob magic. Dacă nu poți să ți le atîrni cumva pe tine, atunci ți le bagi în cur, pentru că sunt absolut necesare dacă împrumuți cărți de la sus pomenita Bibliotecă, unde funcționează un sistem aschilambic de-un crac de logică. Adică îți alegi cărțulia, pe care o poți returna în trei zile și-ți notezi datele personale într-o fișă, plus data returnării. Cum ar veni, dacă azi iei cartea și scrii c-o returnezi într-o săptămînă juma, e ok. Dar dacă iei cartea și nu-ți verifici globul magic ca să notezi data returnării, vine nenea boss după tine și-ți solicită ofuscat s-o scrii și p-aia. Mmm…dude, nu-ș cînd termin de citit și-n plus, nu-s tocmai mulată pe profilul unei infractoare, mă fîțîi p-aici de trei zile, am luat cărți și le-am adus pe toate, ba chiar mi-am trecut și datele reale în fișă, wtf?! În fine, m-am conformat și m-am enervat, nici n-am mai putut citi după aia.
  • Sutien cu țîțe-ăsta e un fel de sutien care nu acoperă țîțele, ci imită foarte bine niște țîțe mari și pietroase, pe care-l porți cînd nu ai țîțe adevărate, ca să deturnezi atenția gheilor nudiști. Altfel nu mai scapi de ei, îți aduc fresh-uri cu două paie și fac tot felul de glume deocheate despre cum or să te bage cu capul la fund.

Aș putea să tac sau să zic:

