Am nouăjnouă de planuri și doar un singur ou

Unele seri de sâmbătă încep delicat, picior peste picior, la o bere cu Întîia, și se termină șapte ore mai tîrziu, folosind o cutie de pizza drept volan și o voce împleticită drept claxon. Astea sunt seri speciale în care se descoperă chestii. Am descoperit luminițele de stroboscop din Control, am descoperit că, într-un context cu luminițe și bere, dansez de numa’numa’, cu scheme și figuri, am descoperit că nu sunt în stare să port o discuție matură cu un actor sirian pe care i l-am adus plocon Întîiei, pentru că sunt prea fascinată de luminițe, the lights, dude, the fuckin’ lights!!! Și-ntîia, frate…nu poate să aleagă și ea un român mediocru, nuuuu, îl vede pe cel mai răsărit din haită, ăla care mai e și străin și actor și posibil terorist, și p-ăla îl vrea. Mie mi se urcaseră luminițele la cap, așa că m-am dus la individ foarte hotărîtă în rolul meu de wingman, winglady, plm, l-am cules ca pe o ciupercuță și după aia m-am trezit că-s cretină. L-am întrebat despre Islam, bombe, iarbă și duduia cu care vorbea mai devreme. Am răsuflat ușurate cînd a plecat și-am jurat să ne facem mai deștepte cît de curînd, sau măcar să fugim de ăia care vorbesc alte limbi, pînă cînd o să fie comercializat peștele Babel, ăla pe care-l bagi în ureche și traduce automat din orice limbă. Deși cred că ar trebui mai degrabă un peștică de băgat în gură care să traducă automat în orice limbă. În fine, se lucrează la asta, sunt convinsă. După aia am mai descoperit că în orașul ăsta sunt 6 femei la un bărbat, și ăla urît, aschilambic, prea tînăr, prea bătrîn, prea gras, prea plictisitor și pe care-l cheamă prea Ionuț. Pe la trei am descoperit că-s mult prea afectată de luminițe ca să mai trăiesc și am decis să mormăi constant Întîiei, care înfuleca pizza, Sunt bine, totul e bine, nu intra în panică, închid ochii puțin și atît, nu te speria, sunt bine. Nu s-a speriat, mi-a pus cutia de pizza în brațe ca să simt că am un scop în viață, am folosit-o drept volan și am bălăngănit-o pe străzi pînă la happy-end. M-am trezit și-am dat un pîrț fenomenal, cu beat, cu flow și cu un singur ou. Cam așa. Yo, yo, yo, listen:

Am nouăjnouă de planuri și doar un singur ou

Masculi de pretutindeni, păzea că dau un show

Ați pus-o, fra-e-ri-lor, încep sa ovulez

Shut the fuck up până nu mă enervez.

YO!

Eu am destule planuri și doar un singur ou

Masculii stau pe vine, se uită la popou

Cred că v-am mai zis, dar încep să ovulez

Eu sunt Rockozaur și simt că eclozez.

BIATCH!

Am planuri peste planuri și doar un singur ou,

Masculii se ridică, îmi bat un apropou

Să nu aud vreun sunet, că poate v-o retez

Sunt ce sunt și-acum, gata, explodez.

HIT ME!

M-am plictisit de planuri, oricum am doar un ou

Se sparge el, dă-l dracu’, fac iar unul nou

Dar pân-atunci mai bine tac, că ovulez

Mă duc acas’ să scriu să beau și să fumez.

MADĂFACĂĂĂ!

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Peredhil spune:

    Consumul de bere in cantitate insuficienta/de proasta calitate da nastere la stihii strechiate cu coloana lirica torsionata.Se rezolva.Cu timpul,cu bere buna,cu masaj pa chackrele responsabile de lirism….Cu o apocalipsa,desi asta ar friza un pic spectrul radicalismului.
    No ghini,atat cu „mesaje de la fani”
    Oscilez intre a ura „mahmureala usoara” sau „epifanie fericita(nu neaparat conform standardului BOR)”….poate prinzi o oferta „doua la pret de una”(daca foloseam cifre arabe suna prea pervers)

    1. gata, fuse și se duse, dar coloana lirică are spondiloză din copchilărie, de cînd mă ascundeam după frigider cînd făceam vreo prostie. bere bună nu intenționez să beau, îmi plac dezastrele. iar chakrele mi-s futute-n cur de la prima pînă la ultima. nu contează, Jan boxează!

    1. pîc pîc! chiabură duduia, la cîte ouă avea…

  2. ^. spune:

    oul are pui?
    si daca da, al cui ?
    nu e nimic, yo!
    faci altu, ca-i misto
    sa ti-o tragi la…apropo
    ai vazut pe aici, un cal maro ?

Aș putea să tac sau să zic:

