Bălării

Hai să ne ascundem toți după câte ceva, hai să ne ascundem după indicatoare, ca să ne găsim chiar dacă nu ne cunoaștem.

Eu m-am costumat cu indicatorul Drum alunecos. Dansez pe toate drumurile. Când eram Clară B. mică, cel mai mult și mai mult îmi plăcea indicatorul cu Drum alunecos. Indicatorul  cu mașina dansatoare, îmbrăcată cu fustiță în cloș din care se lungeau picioarele ondulate în S-uri și înfipte în tocuri, genul de mașină despre care știai că merge pe două principii ferme, nuanțate-n bronz de Afrodită miceniană: nu se fute decât excelent și nu poartă roz niciodată.

sexy lady

O puteai vedea alergând noaptea pe șosele, protejându-și cu mâini firave sânii zbuciumând sub bluză. Închide-ți urechile, nu știi cât de tare i se aud sânii când îi îndreaptă spre cineva, cine vrea ea. Să nu-ți spargă timpanul. Sânii sunt de neoprit. Dacă drumul e bălos, sânii ies din sutien. Ea e prea slăbită, nu-i poate îndesa la loc, îi lasă așa, pe-afară, să prindă rouă când se crapă de ziuă. Să muște soarele din ei ca din vafele cu înghețată de vanilie, să-i dea brain freeze și să ne ducem dracului, numai din cauză că bruscăm volanul, ne încăpățânăm să folosim frâne și o luăm la goană când ne trezim cu niște mâini puternice pe sâni, gata să ni-i așeze la loc. Mi-era cel mai drag indicator dintre toate, mi se părea cel mai feminin, cel mai artistic, și când am aflat, târziu de tot, adică foarte recent, care este semnificația pe placul oamenilor, am focalizat mai aproape și da, picioarele delicate par mai degrabă urmele derapării.

Carevasăzică, ce-i delicat și senzual pentru ochiul meu este abatere de la drumul asfaltat pentru ochiul altuia. Bălării.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. {defect} spune:

    toate cele mai sus . sunt inca nehotarat. cred ca am sa aleg ultimul. este foarte important.

  2. iczs spune:

    M-am pierdut, despre ce era vorba? Incercam doar sa îmi imaginez cum sunt sanii aia, arma mortala :))

    1. era vorba despre cea mai proastă idee ever. cea mai proastă idee ever e să dau de permis.

      1. iczs spune:

        Credeam ca îl ai de pe vremea cand ziceai de motor ca le-ai luat la pachet .:)

Aș putea să tac sau să zic:

