Fabulosus, biatch!

Dacă n-ar exista problemele aduse de alți oameni, viața mea ar fi destul de mișto. Păi, mă duc acum câteva ore prin pub, să mai povestesc cu Întîia, prind chelnerul și zic Un Ursus draft, te rog. El, cu ochii mari la mine, UNUL?

Și a urmat o mică scenetă d-aia de proști, în care eu spuneam uimită Unul, Draft, Ursus, și chelnerul Ursus? Unul? Draft? și eu Dra! Unsus!

Am beut destule Unul, a fost ok. După aia m-am dus la mine la chioșc să mai iau un Unsus și barmanierul se uimește tot la mine, dar din alte motive. Îmi dau seama că sunt gagici cărora nu li se întîmplă chestii din astea prea des, la fel cum sunt destule cărora nu li se întîmplă never, eu am noroc că-mi lucesc ochii de la alcool și că de regulă cumpăr bere de la chioșc, dacă te duci să cumperi suc ai mai puțin succes, doar dacă nu ești fotomodel, eu nu sunt, d-aia cumpăr alcool. Așa. Și a urmat un alt dialog drăguț, Ce mai faci, drăguța? Nu te-am mai văzut de mult! Păi, mă duc de regulă la mega dar dacă ajung prea tîrziu vin p-aici, Ah, ce noroc pe mine, Păi chiar că aveți noroc, azi e ziua mea norocoasă!!! E șaptișpe! Serios? Da, chiar așa! Păi atunci să mai încerc, nu? Sigur, la următorul șaptișpe! O seară faină să aveți,

și am plecat, dînd politicoasă din cur.

acum, revenind la femeia din mine care dă din brățări să se manifeste acilea-n scris, trebuie să spun așa. am fost la metalhed miting. Singură, atît de singură, încît atunci cînd m-am întîlnit cu Javra, cu care trebuia să mă întîlnesc de fapt, și m-a întrebat ce fac, i-am zis că iote bine, tre să mă întîlnesc cu niște oameni. M-am mai gîndit și mi-am dat seama. Aah, cu tine trebuia să mă întîlnesc!!!

Îmi place prea mult să fiu singură în lume, am mai zis și nu e de formă, chiar mă plac prea mult, aș putea crede că am o obsesie pentru mine și glumele pe care mi le spun în minte. E nasol cînd îmi spun ceva despre altcineva și mă umflă rîsul și fiind singură nu pot să rîd în voie și mă înec și atunci tușesc, îmi ies mucii, tre să mă verific în ceva oglindă, e complicat. Apropo, să vă spun cu căcatul.

Aș putea povesti despre trupe, dar m-am dus doar pentru Amorphis, în ultima seară, care m-au dezamăgit, so… să zic cu căcatul.

După seara de vineri m-am dus să mă reculeg cu niște persoane care mîncau la KFC. Am mîncat la KFC. A doua zi m-am căcat strașnic. Seara mă duceam spre Miting. În metrou, culoarul spre Unirii 1, puțea a căcat. M-am gândit că e de la mine. Nu știu de ce, așa mă gîndesc mereu cînd simt miros de căcat, că poate e de la mine. Mirosea constant. Am zis că, transpirată cum mă simțeam la cur, fiind cald, e posibil să mă fi căcat pe mine, dar de ce nu îmi zice nimeni nimic? Mi-am dat seama că, avînd căștile în urechi, nu puteam auzi pe ăia care mi-ar fi putut spune Vezi fă că te-ai căcat pe tine. Așa că mi-am scos căștile, continua să pută dar nimeni nu-mi zicea nimic. Aproape de locația festivalului, am zis să-mi fac totuși un selfie la cur, un ASSFIE, ca să văd care e treaba.

Eram ok, necăcată. Pur și simplu, la metrou pute a căcat.

Rock on!

Ah, da. Duminică, după 2 zile de bere și fumat și lucrat intens în timpul zilei la diverse probe de traducere și redactare, că-mi schimb cariera, îmi bag paharul de bere-n uzină și mă duc să scriu că altfel nu mai pot, fac cu nervii, arătam așa. Fabulos de-a dreptul.

fabulous, biatch!

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. ^. spune:

    fabulos de bine

  2. boemul spune:

    dra. Gulie, nu v-am recunoscut p-acolo, am rata ocazia să mi se spună că-s young sexy madăfacăr 🙂

    1. dacă eşti băbălău, io ţi-am întins un degeţel dar ai făcut pe demnul 😀

  3. Sebastian spune:

    Cam durdulie, mai lasa berea sau altele.

  4. :)) cum zici tu și după aia ți-o sugi singur

  5. iczs spune:

    Un pahar cu bere si unul pentru
    …? 🙂
    Nu esti rea deloc

    1. berea mea are şi ea berea ei! o cheamă Berica.
      şi-s foarte rea, habar nu ai ce-i în beciul meu…

  6. Sorin spune:

    În beci, hm… un cactus?

    1. …drept cuier pentru victime. e plin de mânuțe și ochișori.

      1. Sorin spune:

        Mnoah, sa nu zic ca n-am fost avertizat!

Aș putea să tac sau să zic:

