printre maci și vaci, cu pătrate

o parte din părul meu este creț și dacă mă bate vîntul prea mult, obosesc. astea sunt cele două chestii importante pe care le-am învățat în prima tură de Vamă din anul ăsta. mi-am bronzat doar vîrful nasului și poate puțin poponeața, că mi-era mai cald întinsă pe burtă. am făcut poze printre maci și cu vaci, am mîncat mici și m-am bătut cu cinci valuri, m-au doborît și am strigat că mă predau dar mi-a intrat o algă în gură și mi-a legat limba fedeleș, marea m-a scos în șuturi din ea amenințîndu-mă că dacă spun cuiva…mă lasă fără slip data viitoare. îmi place să trăiesc periculos, d-aia am așteptat să ajung acăsică înainte să o pîrăsc. uite și pozele. am descoperit și instagramul între timp, mă stric pe zi ce trece. pe scară cu macii printre maci doar macii moviestar

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Un echipament mai colorat, nimic?:)

    1. culoarea o port în fuflet!

Aș putea să tac sau să zic:

