despre cum am scris primul meu roman

V-am povestit cum mi-am luat în brațe romanul proaspăt terminat și l-am dus la Mec în mall să mîncăm ceva? Apoi ne-am plimbat aiurea pe străzi și i-am dat sfaturi, i-am spus că eu o să-l iubesc oricum no matter what. Și nu doar că nu o să-l uit niciodată, dar o să-l rescriu pînă cînd, devenit adolescent, romănelul meu îmi va întoarce curul și se va duce să-și dezbîrne paginile cu cine știe ce golani cu copertă cartonată.

Nu cred că v-am povestit. Am povestit în schimb mai multe chestii despre cum mi-am scris romanul cu picioarele strînse sub mine, aici, pe Hyperliteratura.

Primul roman pe care-l scrii nu se uită niciodată

Aș putea să tac sau să zic:

