Zaur absurd, doresc să corespondez numai cu bețivi care ascultă Pantera

Vine o zi în viața fiecărui om cînd e musai să-și facă ordine prin sertare, iar pentru ăia ghinioniști, vine o zi cînd e musai o colonoscopie. Norocoasă de felul meu, am răscolit cîteva ore sertarele și-am dat de colecția de HMM-uri. Aur curat revistele alea, nu se mai fac așa mișto în zilele noastre. Băi, rubrica de corespondență este delicioasă, nu mă satur să citesc anunțurile roacherilor. Un întreg stil de viață, trupele preferate, dorințele sexuale plus tentative de comercializare a articolelor tematice-casete, tricouri, postere, toate astea făcute ghemotoc și puse la poștă. O grămadă de rocherași răi pînă-n măduva oaselor se duceau în tricoaiele lor cu Nirvana și Metallica la poșta din cartier, lingeau timbrele și urlau pe hîrtie ruptă din caietul de mate sau biologie, cu marginile artistic arse, pînă îi auzeau alți rocherași din cine știe ce colț de țară. Nu era frumos atunci? Ba da. Prea frumos chiar. Acum dăm like direct trupelor pe feisbuc și îl vedem pe Robb Flynn pe patul de spital, că deșteptul se filmează înainte și după ce-și scoate piatra din rinichi, să-mi creeze mie emoții.

Uite, acum ascult Dio și o să fac o chestie, o să trec aici cîteva din anunțurile mișto, din mai multe motive. Cred că două. Primul ar fi că vreau să le recitesc fără să mai fiu nevoită să fac ordine în sertare. Și al doilea, poate se simte careva cu musca pe căciulă, coaie, io am scris anunțul ăla, aveam paișpe ani! N-ar fi tare? Ar fi. Numai dreptate am astăzi. Și pufuleți.

Să-ncepem, deci, în forță.

HMM

ÎNGERUL LEPROS– Cadavru de înger lepros intrat în descompunere, inhalez: King Diamond, Mercyful Fate, Sepultura, Celtic Frost, Impaled Nazarene și orice black, death, dark, doom și gothic. Cumpăr/schimb postere etc. Despre creierul meu putred și dement s-ar mai putea spune că este pasionat de magie neagră și ocultism, îi plac poeziile morbide și filosofia satanică și are mania corespondenței. Se caută luciferieni și rockerițe.

Ce mișto e cînd te pasionează cîte un cuvînt, în cazul ăsta LEPRA. Adevărul e că sună bine. Are atitudine.

Acum, alte cuvinte mișto.

GENITAL GRINDERCorespondez pe teme morbide cu cei care consumă stîrvuri și degustă o vodcă atunci cînd ascultă Carcass.

STÎRV. Un stîrv de pui dezosat, cu niște legume și o vodculiță, să meargă Carcassu. Păi, nu?!

DIANA– Caut cît mai mulți rebeli pentru chefuri, escapade în cimitir și alte asemenea drăcii. O condiție foarte importantă este să asculte numai metal radical și underground, death pur sau combinat cu gothic, doom, grind, black, thrash dur, industrial, power, hardcore dur și rap.

Cu alte cuvinte, să nu asculte Nirvana. Oricum, femeile, fie ele chiar roacherițe, sunt prea logoreice și exigente, Diana mai avea puțin și îi punea pe amatorii de escapade în cimitir să dea teste grilă.

PAUL-Doresc să fac cunoștință cu rockeriță înfocată, mișto, etc.

Iote masculul, concis. Bă, să fie mișto și etc, oricum aș fute orice.

MARIUS-Punk rocker arestat, condamnat și încarcerat, trimit din celulă un SOS disperat către toți cei care mai cred că prietenia nu se bazează numai pe bani.

Nasol cu Mariusică, l-am căutat pe gugăl și omul încă se zbate cu închisorile că îl vor prin mai multe orașe. Cine știe ce loaze or fi corespondat cu el atunci, l-or fi învățat și mai tare la prostii.

FRED-Salut, metaliștilor! Dacă posedați un computer și un modem, mă puteți contacta sau scrie prin email la fbalog@lapd.licj.sfos.ro

Ăsta e începutul sfîrșitului. Din cauza lui Fred și a fițelor lui de internaut precoce. Băi Fred! E mai bine acum că stai numai cu curul în scaun la computer, auzi la el, computer, si modem, aveai modem, a? Erai jmecher, a?! În loc să te duci la poștă, să stai la coadă pentru timbre, să scrii scrisorica frumos, de mînă…ai vrut email. Ai stricat toată jucărica! Grinch!

Al dracu’ Fred. Păi nu te găsesc io pe feisbuc, să rîd de selfiurile tale?! Ce crezi?

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Gnossienne spune:

    Ohoo, când am văzut imaginile ălea nu mi-a venit să cred, arată ca ceva foarte fain, dar de care eu nu am avut habar! Nu am fost o persoană foarte informată în prima mea tinerețe. Îmi e dor de universul ăsta cu rockeri, și de perioada în care eram cu toții în căutare de parteneri de discuții… Nu înțeleg cu cine mai discutăm acum. Amuzant e că tu le răspunzi acum, după atâția ani, și li te adresezi cu seriozitate : da, da, îmi surâde propunerea ta, haide la un stârv pe la mine.

    1. băi, și atunci chiar discutam pe pagini întregi despre aaabsolut orice, despicam firul în șaișpe, ne certam, ne iubeam, am primit și o cerere în căsătorie și cel mai mișto era cînd stabileam o întîlnire, prin scrisori adică. În data de, la metrou la Unirii, ora doișpe? Și peste o săptămînă venea răspunsul, nu e bine la doișpe, hai la unu. După vreo lună se întîmpla întîlnirea și ne dădeam seama că e mai simplu să facem schimb de numere de telefon.
      Dacă nu mi-ar fi lene, m-aș duce la poștă să le trimit unora cîte un semn. Poate reînviem vechiul sistem de corespondență, deși săptămîna trecută am aflat că nu se mai găsesc plicuri la poștă. Efectiv se duce dracului tot!

      1. Gnossienne spune:

        Asta e, că ne e tuturor prea lene ca să mai reînviem ceva. Spre exemplu, mie mi-e lene să-ți trimit o scrisoare din Franța. Dar să zicem că de ziua ta pot face acest efort.

        1. e bine, mai ai de lenevit aproape un an. dar dacă facem treaba asta, trebuie să scriem cu stiloul? și să parfumăm hîrtia? n-o parfumăm, că nu suntem pizde… 😀

          1. Gnossienne spune:

            Dar eu nu am parfumat niciodată hârtia, ar fi, deci, ultima șansă. Cu stiloul, da.

  2. Sorin spune:

    Din epoci trecute îmi aduc aminte de o feroceriţă care la fiecare două cuvinte folosea „pestilenţial”:
    „- Hei, eşti bine?
    – Pestilenţial!
    – Ce mai e nou?
    – Pestilenţial!!
    – Bem ceva?
    – Pestilenţial!!!”

    Nu mai ştiu nimic de ea. Poate citeşte blogul şi dă un semn, ar fi … pur şi simplu pestilenţial!!!!

  3. și tu nu te-ai prins că făcea asta doar ca să se aleagă cu o poreclă cool? Pestilențiala? mai e unu’ Pest, de la Pestilence, dar ăla nu zicea ceva în mod special, doar asculta Pestilence.

Aș putea să tac sau să zic:

