empatie

Au venit neinvitați, erau destui cît să îmi termine în maxim două ore provizia de Skol la ofertă și vin ieftin, de șase lei, cu dop care nu iese, nici nu intră, stă pulă-n gâtul sticlei. Prima dată cînd am încercat să scot nenorocitul ăla de dop am înșurubat tirbușonul ca de obicei, mi-am băgat sticla între picioare și am tras cu toată puterea. M-am trosnit bine de tot în bărbie, mi-am ciupit un sfîrc de limbă și următorul sfert de oră mi l-am petrecut scuipînd sînge și cioplind vîrful dopului cu un cuțitaș, cel cu care de obicei tocam ceapa. Mă gîndeam că ori destup sticla, ori o sparg într-o oală și strecor vinul prin sita pentru ceai. Mă gîndesc prost la multe lucruri bune, le stric și după aia mă plîng, dar nu am ce face, poate doar să nu mă mai gîndesc. Am scos dopul și-am băut tot vinul, nu m-am mai gîndit cîteva ore la nimic iar lumea și-a revenit.

Ne-am împrăștiat prin camere, eu am rămas în hol cu un tip subțirel și chel, cu ochelari.

-P-ăsta unde-l bagi? îl ia Subțirel și Chel într-o mînă mititică, osoasă și cu degetele rotunjite prea mult la unghii. M-am uitat să văd dacă și cealaltă mînă era la fel. La fel, poate mai dreaptă.

-Pe unde încape, am ridicat din umeri și-am scuipat pe un manșon de penis, avea niște flocișori lipiți sau erau scame, m-am apucat să-l curăț.

-Te-au costat mult toate astea? răscolește el prin cutie și scoate o pereche de cătușe pe care și le așează pe cap. Arată ca prințesa Leia după ce i-a căzut părul. Probabil cancer. Sau menopauza.

-Nu mai știu. Le-am luat în rate. Înfig unghiile în PVC-ul din care e făcut manșonul, a dracu’ scamă nu se desprinde neam. Sau manșonul a ajuns la pubertate, îi dau flocii. Adevărul e că am jucăriile astea de ceva timp, mi-am făcut multe treburi cu ele. Le mai arăt din cînd în cînd oamenilor, le place să vadă chestii care se bagă, sunt curioși, pun întrebări, dar de ce ai dildo-urile atît de groase, bunico?! pentru că, pentru că. Să te fut, Scufițo, ce-ntrebare-i asta?! Cererea pentru chestiile care ies nu e atît de mare. Nimeni nu vrea cu dragă inimă să vadă ce scoți din tine, mai ales dacă-i vorba de idei sau de căcat. P-astea două  uneori nici măcar eu nu mi le diferențiez, dar mă prefac că nu simt mirosul, poate că nici alții nu-l simt, eu sunt Johnny și merg mai departe, mă scarpin la coaie, dau bășini în aglomerație. Cînd vine vorba să stau cuminte pe etichetă, stau.

Din dormitor chirăie lesbienele, s-au dus două acolo, au luat niște beri și s-au baricadat. Ar fi drăguț din partea mea să le ofer  dildo-ul dublu, dar mă doare-n cur de ele, sunt niște aschimodii tunse scurt și fără țîțe. Nici măcar nu le cunosc, mi-au venit odată cu ceilalți, cică să simtă și ele ce simt eu cînd mă simt prea rău femeie și după aia scriu, doar așa ar putea să încerce cineva să mă înțeleagă. O jumătate de oră mi-am petrecut-o deschizînd ușa ca să-i las pe toți să intre, fiecare îmi explica teoria lui, în esență aceeași, una singură, ceva de genul că dacă vrei să poți spune ceva despre un om atunci trebuie să încalți pantofii lui și să mergi cîțiva kilometri. Îi vedeam îndepărtîndu-se cîțiva kilometri , în pantofii, bocancii, tenișii, șlapii mei și mă gîndeam, ce dracu’ sunt așa de proști, ei nu văd că eu am rămas aici?! La primii zece-unșpe neinvitați am rîs cuminte, le-am zis sunteți tari, acum sigur puteți spune orice, v-ați îndepărat cîțiva kilometri în pantofii mei, evident nu vă mai pot auzi. Dar după o vreme m-am plictisit, doar deschideam ușa, întrebam ce vor și îmi spuneau. Unii au vrut să mănînce ce mîncam eu, i-am dus la frigider, aveam cîteva cepe de la mamaie, două conserve cu calamar și două rafturi pline cu alcool, de la megaimaj. Alții au vrut să citească ce citeam eu, i-am dus la bibliotecă, unul a vrut să își taie unghiile cu cleștișorul meu, i l-am dat, altul a vrut să facă ceva ce făceam eu regulat, l-am dus în balcon să-mi ude florile.

Acum cineva îmi spală vasele în bucătărie ca să se simtă mizerabil.  În hol, îi arăt lui Subțirel și Chel jucăriile mele erotice, a vrut să vadă cu ce mă urc pe pereți, căuta din priviri scara dar i-am făcut semn să stea cu mine pe gresie. I-am povestit că uneori mănînc cu mîinile murdare sau de pe jos, respectînd mereu regula celor cinci secunde în care microbii sunt derutați și în stand-by, dar că întotdeauna mă spăl pe mîini, îmi spăl cu atenție și Protex vibratorul, dildo-ul, manșonul, bilele și oușorul înainte să le folosesc. Copii, nu vă masturbați cu mîinile murdare, asta spun mereu cînd întîlnesc copii pe stradă. Plozii se sperie, țipă și o rup la fugă, unii mai nesimțiți au făcut un fel de cîntecel, Vibratorul băgăreț/Intră numai în cureț/ Zici că de la băutură/Pîn’ te pomeni cu-o fisură. Subțirel și Chel se joacă o vreme cu jucăriile mele.

Clatin întruna din cap, ce caută toți ăștia în casa mea, sunt așa de serioși neînțelegînd, încercînd să înțeleagă, prefăcîndu-se că înțeleg. Ce porcărie, mă pregătesc să urlu, Nu ne putem înțelege, nu e clar că nu e nimic de înțeles?! Lasă-mi dildo-urile, lasă-mi vasele murdare, lasă-mi florile uscate, lasă-mi unghiile-n pace, uită-te cu ochii la mine și  și zi uatever, fă ce vrei și fii cum vrei, numai nu-ți băga degetele murdare-n mine. N-am urlat asta, am urlat altceva, pentru că ăla de-mi uda florile a încurcat sticla de apă cu ultima sticlă de vin și-a vărsat-o pe toată în ghiveciul cu mușcata roz. Gata! Plecați dracului de-aici, m-a apucat cheful să fiu eu însămi.

I-am dat pe toți afară, am încuiat ușa și m-am dus să mă spăl pe mîini.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. astronautul spune:

    ala Subtirel si Chel a avut parte de ceva pana la urma ?

  2. dă-l naibii că mi-a ciordit cătușele.

Aș putea să tac sau să zic:

