tricou cu draci sau pulă blondă?

Am fost să-mi iau mai multe chestii, rezultatele la analize, n-am cancer în zona Fifi, perfect, ce pot să fac după ce aflu o veste atît de bună?! Mă duc să-mi iau tricou cu draci de la Gotica. Și încep să caut magazinul că nu știam unde e, iau reperele de pe site, mă plimb în blugii mei noi șmecheri și-n tenișii mei super șmecheri, cu pletele în vînt, nu bătea vîntul tare dar mergeam eu repede și d-aia, am luat tot centrul vechi la pas, că nu știam de fapt unde trebuie să ajung, la un moment dat mă oprește un blond frumos, înalt, oleacă de bărbiță, cămeșă albă,  străin cu aparență britanică, helău, helău, spik ingliș? Myeah. Oh, you have headphones, are you listening to music? Myeah, mormăi și-mi scot sictirită o cască (ascultam Machine Head în pulaaaaaa meaaaa). Sorry, the thing is, I just saw you and I wanted to say that you look….well. You look great! (zice el și mă arată cu palmele desfăcute, d’ohhh) Și io, politicoasă, că așa am auzit că-s englezoii, zic Thanks! You look great too! Și el rîde așa, îmbujorat, se oprește și crede că urmează să flirtăm englezește.

Dar nu!

Pentru că eu îmi pun casca la loc în ureche și plec mai departe, și englezoiul  But, don’t go… și eu mă întorc pe jumătate înspre el (rețineți că pletele începuseră deja să-mi fluture!) și arăt înspre ceasul de mînă (din fericire, ceasul cu pricina chiar arată corect ora că i-am pus baterii, un an a arătat 17:17) și zic că I’m in a hurry și el pare sincer dezamăgit (am mai văzut masculi dezamăgiți, pe bune că arăta ca unul dezamăgit) și merg mai departe pentru că I am a stupid girl with a mission, trebuie să-mi iau tricou cu draci de la Gotica, unde plm o fi și asta că pînă la urmă nu am găsit. Nu l-am găsit și gata, pizda mă-sii, sunt cheaună, sunt vai de capul meu, am o idee eu cînd plec să caut ceva, mă gîndesc că și ce dacă nu ăsta e drumul corect, poate totuși ajung cumva, jur că așa mă gîndesc de obicei, și umblu de nebună prin  locuri cunoscute sau nu dar toate par necunoscute pentru mine, sunt ca peștișorul din bol, mă opresc în tot felul de scuaruri și vorbesc cu porumbeii și mă așez pe băncuțe să mănînc un covrig ca să cîștig timp de gîndire, în ce direcție s-o iau în pula mea?! și sper să ajung ca prin minune acolo unde trebuie, aproape niciodată nu ajung, cred că maxim o dată sau de două ori, dar mi-a intrat în cap că pot să fac asta și încerc mereu și mă crezi că nu aș da fantezia asta pe un simț al orientării perfect?! adică așa, ajungi mereu unde vrei. și? ce obții cu asta? ce vrei. de regulă, ceea ce vrei nu e ceea ce trebuie. Uneori e ce trebuie, dar de dragul poeziei… Nu-ș.

Chestia e că aș putea încerca să fiu atentă cînd merg pe străzi, dar nu vreau. Di ce să vreau?  Mi se pare mai drăguț să merg pînă obosesc, aiurea prin oraș, complet uimită de ceea ce văd, chiar dacă am mai trecut pe acolo de zeci de ori, căutînd un loc pe care știu că l-am mai găsit în trecut, doar că random, să văd statuia lui Dinică, ia uite coaie, i-au făcut statuie, să văd un afiș cum că ar cădea tencuiala, păi pula mea, d-aia nu merge nimeni pe trotuarul ăla, să mă agațe un englezoi și să-l ignor cum numai eu pot să ignor un mascul foarte drăguț, pentru că mă deranjează cînd sunt ocupată cu ceva foarte important, detest să mă deranjezi cînd sunt ocupată, te rog să nu mă mai deranjezi, revino și tu mai tîrziu, dar am uitat să-i zic asta pentru că eram ocupată, după cum ziceam. Și tot așa. Plus că mai e ceva, uite, nimeni, nici măcar tu,  nu o să povestești vreodată cum ai găsit tu un loc, doar dacă nu e locul vreunei comori or smth. Nu, o să povestești fix CE NU AI GĂSIT, cum te-ai chinuit să găsești și ce ai întîmpinat în cale.

Oricum, ca să explic de ce mă tot agață masculii, că m-am prins și de asta, e simplu. Pentru că am o constituție interesantă, de sportivă ratată, cur mare, țîțe mici, șolduri înguste, umeri lați. Adaugă la asta pleata pufoasă și o mutră urîtă cu spume dimineața la șase dar acceptabilă după ce înjur pînă la șapte. Arăt ca Dimebag Darrel cu pizdă. De regulă mă întreabă pulili dacă am făcut vreun sport, nu coaie, așa-s io, de la mami și tati, nu fac sport, am făcut 20 de zile de înot și oleacă de tenis dar nu s-a prins nimic de mine. De regulă nu se prinde nimic, imunitarul meu lucrează intens și-n afară de faptul că atunci cînd menstruez leșin  pe gresie, totul e perfect. Mai puțin cucuiele și buzele sparte, cu atît mai bine că am succes la ăștia mai războinici. Ce mai încolo și-ncoace.

Aș putea fi femeia perfectă, cum mi-a zis domnul Turturică la uzină, dar domnul Turturică e un libidinos, nu-l iau în seamă. Numai că n-ar mai fi amuzant. Așa, uite, îmi comand tricoul cu draci de pe site-ul gotica, plătesc ca tuta 10 lei transportul, cum voiam să fac de fapt de la început dar am zis că lasă, caut io, fac pe dracu! și mă gîndesc că totuși nu-i rău bre, dacă aleargă tinereii dupi mine pe stradă. Păi ce, crezi că nu o să mă dau mare cu faza asta juma de an?!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    sper că n-arăţi chiar ca Dimebag, el e cam… slab de câţiva ani 🙂

    1. eu îl păstrez pe Dime în amintire așa cum era, nu așa cum nu e.
      oricum, cred că semăn mai mult cu Robb Flynn. Robb cu pizdă.

Aș putea să tac sau să zic:

