doar cuvinte, dar sună mai bine

mă salută un Gigel, la uzină, cu hristosaînviat.

oftez și zic adevărataînviat (după o săptămînă în care am refuzat să confirm trebușoara asta). mustăcesc și-l întreb, din pură curiozitate:

dar cît timp trebuie să mai spunem  asta?

a, pînă la înălțare, zice Gigel.

oftez iar și zic că e destul de obositor dacă nu ești creștin-ortodox.

nici eu nu sunt, zice Gigel.

mi-ar plăcea mai mult să zic Hare Krishna! îi mărturisesc.

aaa, da, ar fi o treabă. faceți parte din Hare Krishna? mă întreabă Gigel.

a, nu. dar dacă tot spun chestii, mi-ar fi plăcut să spun Hare Krishna.

Aș putea să tac sau să zic:

