Bă, coaie, ai auzit? Vin Machine Head, în plm!

Cam urlu de bucurie că vin mășin hed la toamnă, băi, dar ce bucurie, eu de mult nu m-am mai bucurat în halul ăsta, m-am bucurat, ce-i drept, aseară, că am aflat că vine sonata arctică în vară, dar cum mă bucur de jumăta’ de oră încoace, e ceva…sunt fără cuvinte. Cuvintele, dacă ar fi să fie, ar fi

Aaaaaaa, vine mășin heeeeeeeed, vine rooooob, omege omege, ascult locust, dau din cap, fac windmill, și acum puțină coregrafie, acum bat la tobe, acum airguitar, acum urlu : yeaaah! Aaaaaargh!, moamă ce tare o să fie, o să fie rupere coaieeee

Mai beau o gură de vin, mesaje pe uatsap, băăăăă, vin mășin heeeeed ești nebun, io dacă nu merg la concertul ăsta de două ore juma mor, să dea dracu’ dacă nu mor, viața mea nu mai are sens, deci mă duc, să fie clar!

Iar, pe utub, tare de tot, mă uit la clipul Davidian și am orgasme încălecate, că Rob face gurița aia de cunilingus

flynn

și în materie de fashion style masculin, pentru mine cel mai cool e ăla la bustu gol, tatuat, cu izmene trei sferturi, șosetuțe albe și teniși. și pleată. și chitară. Sau bas, cum să zic, eu nu le am cu amănuntele trupeților, ăsta totuși parcă e chitarist, în fine, ideea e că dacă mă uit o secundă la mîinile lor îți zic ce formă au pulile lor. Punct. I just know this kind of shit.

Uite că mă mai face și pe mine foarte fericită ceva. Adică fix aceleași chestii care mă fericeau în adolescență. concertele pizdei mă-sii, uneori am impresia că-s singurele manifestări publice care-mi dezleagă lanțul și mă lasă liberă-n bătătură. Gata, e stabilit, musai Annihilator, Sonata Arctica și mega musai MACHINE HEAD, dacă îmi iese pasența bag și puțin Cannibal Corpse, Amorphis și Vulture Industries. Soto, nu am voie să mor, cel puțin până după Annihilator. După aia mai vedem.

Bă, și cînd mă gîndesc ce plm coaie, că io cînd am început să ascult roace, o dădusem la un moment dat pe power metal, ascultam Rhapsody în plm, d-aia am rămas așa cu capul, de mor să mă duc la Sonata Arctica. Că io-s conștientă, dude, e Sonata Arctica în plm, tre să-mi iau gagiul să-l dansez acolo, dar tot știu eu unde să bag niște pleată d-aia serioasă, cum nu. Să dea dracu, dacă mă chinui nițel fac pletografie pe cîntecele la toate concertele și mă duc în față și după aia mai apar și prin videoclipurile trupelor. Nu? Io așa mă gîndesc seara înainte să adorm.

Băi, sunt foarte bucuroasă. Și nu că am băut io o sticlă de vin, că beau aproape zilnic, dar…atîtea concerte, e frumos așa. E frumos tare. La roacheri mereu e frumos. Și ai mei care credeau că or să-mi iasă prostiile astea, cu rockul, din cap, cînd mă fac mare. Ha!

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    te duci la Sonata Arctica? ce coincidenţă!
    la fel şi nepoată-mea de 13 ani :))

    1. :)))) sunt cam atît de complexă, bă, miștocarule! nu mi-e rușine să recunosc că am plîns la KungFuPanda și Megamind și nici nu mă deghizez ca să mă duc la sonată. că am coaie, domle!

      1. boemul spune:

        e, interpretează şi tu cum că apreciez gusturile nepoatei, a început bine 🙂
        că veni vorba de gusturi, Megamind mi-a plăcut mai mult mie decât fie-mii…

        1. dude, eu cred că totul se referă la mine.
          iar megamind e foarte tare. Ollo?

  2. Șoseta spune:

    Cum să scrii de Sonata Artica într-un articol despre Machine Head. Cum??? Cum??? Cum?? Nu pot să înțeleg??? Cuuuum???

    1. Șoseta spune:

      Și da e artica, câul e mut. Cum???? Cum??? Cum???

      1. eşti prea plin de zbucium. NU MAI FI! NU MAI FI!

Aș putea să tac sau să zic:

