Despre cafea

Mi-am luat cafea din aia la patru lei și ceva, grecească. Zici că-i cacao. Am pus punguța peste restul de cafea din cutie, așa că nu știu, eu azi am băut cafea sau cacafeao.

Da.

Poeteski și Clara B. au ajuns la bîlci, aproape de Hollywood. Poeteski pune o carte de Tarot pe masă, într-o băltocică de cafea veche.

Despre cafea.

Eminescu, bată-l vina. El m-a învățat să beau cafea. Mi-a zis să îmi fac repede un ibric de cafea tare, până vine mama de la serviciu, să-mi duc cana în cameră și s-o ascund în sertarul biroului. Abia după aia pot să încerc să pătrund lumea și să palpez visele. Și eu l-am ascultat, pentru că mi-era drag, îmi dăduse o poză cu el din profil, avea pletele în vânt și mă gândeam ce dracu’ fac dacă mă duc într-o zi la un concert roack și întâlnesc doi tipi, unul care seamănă cu Eminescu și altul care seamănă cu Ville Valo. Eu cui îi dau numărul de telefon?

Aș putea să tac sau să zic:

