La bere cu Mizrael

Am ieșit zilele trecute la o bere cu Mizrael, la invocația lui. Mi-a plăcut gestul, de cele mai multe ori eu sunt cea cu inițiativa și asta presupune să fac toate măscările necesare cu cercul ritualic și să vibrez în latina mea ruginită niște nume. Obositor. D-aia zic, acum m-a invocat el, e mult mai ușor să te apuce bîzdîcul din senin și să te trezești pe nava Chistoria, aruncînd doze de bere goale în Molina și Pristina, gărzile de chist ale lui Mizrael.
Mizrael este un chist intracranian interstelar care călătorește pe nava Chistoria. Mai multe povești despre el se găsesc pe alterselves, deocamdată voiam să fac un fel de rezumat al discuției cu Mizri. Am vorbit despre literatură, ocultism, filme și muzică. Am aberat toată seara despre Mathias Malzieu și Andre Breton, George Orwell , Philip Roth și Antoni Casas Ros, despre Malleus Maleficarum și Creanga de Aur, despre simboluri și glume, despre Freud și Poeteski, despre Angelina Jolie și Interstellar, despre interferențe și cum ar fi să te încalți cu furculițe. Apoi i-am citit în Tarot și în 200 ml de bere vărsată pe puntea de comandă. Am vorbit despre telepatiseria de fițe deschisă în Troll Băneasa și despre scandalul maiorului de mandarină care a abuzat de banana din dotare amenințînd în stînga și în sus, am ascultat apoi cîteva melodii cloncotitoare și am dansat cu Mizrael pînă am simțit niște cutremure de cap cu o magnifitudine de nota zece.
Am adormit acolo, pe puntea navei Chistoria, într-o stare vrîjîită, cu balele adunîndu-mi-se într-un castronaș așezat cu grijă de Pristina. Sau Molina. Sau poate nici nu aveam un castronaș pentru bale.
Destul.

Aș putea să tac sau să zic:

