cine vrea douășcinci de eclere?

Vai dragă cum a fost crăciunu tău iote a fost mirific, am stat la uzină pe 24 ca să mă scot de la făcutu’ sarmalelor taman bine după aia că am prins deschis la cărturești mi-am luat cărți provizii să am să nu tîmpesc m-am dus acasă n-am băut alcool că am zis hai să mă păstrez pentru mîine. Mîine m-am trezit dimineață și-am profanat ziua sfîntă am spălat veceul am spălat cada vasele gresia niște chiloți am șters praful, o activitate denumită stupid, ca și cum în loc să zicem că ne ștergem la cur am zice că ne ștergem căcatul. Deci nu am șters propriu zis praful, ci am șters mobila. Bun. După aia mi-am lăcuit unghiile cu un amestec ciudat, arăt proaspăt înviată după o moarte cruntă, poate că ar trebui să păstrez o sticluță cu ojă din asta pentru paște. o venit tanti Veronica și ne-am trambalat la masa festivă de la ai mei. Acolo era mîncare. Multă. Ar fi fost mai puțină dacă nu erau oaspeți, adică tanti V., dar așa mama a zis că trebuie să facă impresie. Bineînțeles că nu ne-am omorît cu mîncarea pentru că în primul rînd tata e gras și nu trebuie să facă excese, mama are reflux gastroesofagian și nu trebuie să facă excese, blackblood e pretențios și nu e treaba noastră, tanti V. ținuse post și nu trebuie să facă excese iar eu sunt relativ mică și mi-ar plăcea să fac excese cu mîncare dar nu intră prea multă așa că le fac cu alcool că mă piș mult de felul meu. D-aia zic că i-am băut lacrimile lu’ Ovidiu săracu’, pînă m-a luat tristețea că e greu tare vinul ăla și m-am dat pe demiseci mai aerisite și în final pe vinul lui tataie, un roșu șmecher m-am culcat cu el m-am trezit și a început ziua de azi. și iureșu’, pentru că mama o zis că ne face o vizită sîmbătă și tanti V. s-a simțit obligată să gătească azi toată ziua și io m-am simțit obligată să stau cu ea ca să îi arăt unde țin lingurile folia zahărul oul etcaetera. n-a fost chiar așa nasol pentru că am mai aflat una-alta despre decorporalizare reiki maeștri spirituali și schimbarea adeneului, nu musai în ceva anume ci schimbarea pur și simplu a adeneului dar io-s prea plată mental ca să concep așa ceva. E nouă juma seara și aștept să scoatem eclerele din cuptor. Eclere pe care nu știu cine o să le mănînce. Sunt fro treij de eclere. Io pap unul că-s pofticioasă, restul omilor cîte unul, gata cinci eclere. Cîte eclere poți mînca pînă prind mucegai? Cîte?! Bine că mi-am luat cărți, nimic nu am citit azi. Doar revista Spy, m-am pus la punct cu bîrfele mondene. Aștept acum degeaba că de muncit oricum nu muncesc dar mă simt nasol dacă mă pun în pat cît tanti V. umple eclerele. Așa cel puțin mă prefac că muncesc ceva, asta fac io, scriu, dacă m-a pocnit inspirația ce pula mea. Cel mai tare mă oftic că sticla de vin e în balcon și tre să trec pe lîngă eclere ca să ajung la ea. Oricum pun vin în cana mare de juma de litru, că e opacă și mă prefac că beau ceai cu rooibos.
Mdeci, am pierdut o zi întreagă în bucătărie, nefăcînd mare lucru, doar pentru că a zis mama că trece pe la mine și tanti V. s-a ambiționat în fuste și a trebuit să se înfoaie în castroane ca să demonstreze chestii d-astea de gospodine rivale și eu m-am trezit la mijloc, pentru că e vorba de castroanele mele și cele mai multe sunt nespălate spălate superficial așa că trebuie să le spăl temeinic înainte să i le înmînez lui tanti V. Și-așa am pierdut multe puncte pentru că nu am avut hîrtie de copt și nu știam că posed o sticluță de esență de vanilie.

încă aștept ceva legat de eclere dar nu îmi dau seama exact despre ce e vorba.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Unul si mie daca tot ai in plus 🙂

Aș putea să tac sau să zic:

