Poeteski cîștigă la IDC. De ce?

Mi s-au îngrășat zilele în ultima vreme. Am citit doi Bukowski și un Lodge, am leșinat de două ori în cîteva minute și mi-am belit mufa, am cîștigat ceva la concursul Incubatorul de Condeie unde i-am trimis pe Poeteski și Clara B. să se desfășoare, m-am pupat din greșeală cu mama pe gură, am intrat la metrou pe călătoria unui amețit care s-a înfipt prea repede în bara turnichetului sau cum îi zice, drăcia s-a blocat, amețitul s-a uitat jignit la cartelă, apoi s-a dus spre duduia oficială metrorex. Am trecut eu în locul lui că tocmai îmi venise metroul și n-avea rost să-l chem înapoi, să-i explic să-i plm.
Am ceva rău în mine. M-aș bate cu cineva. Aș da tare cu pumnul. Aș mușca. Aș fulgera. Aș furtuna cu găleata de zoaie pînă la smecleirea completă a omilor de pretutindeni. M-am îndrăcit cumva.
Cred că tre’ să menstruez.

Aș putea să tac sau să zic:

