Căcarea în vreme de cutremur

Să nu cadă sticla de vin, să nu cadă, să nu curgă din ea, să fie în siguranță, între picioarele mele, dacă e să curgă să curgă în mine, să mă impregneze cu procent mare, să nasc angoase limpezi asortate la mîncăruri ușor condimentate. Să nu mă usture curul la căcare. Se scutură lumea de zici că-i agățată de o pulă proaspăt pișată. Îmi repoziționez ochelarii pe nas și mă duc în holul mic, cu stîlpi de susținere. E cutremur. Îmi iau berea cu mine și stau pe ciuci, în colț, pe întuneric. Se zdruncină Atlas, înjură de zor cu un picior în gaura neagră, globul cade puțin, stă să se spargă, dar probabil eu mă rog fără să-mi dau seama în colțul meu, sorbindu-mi berea, dîndu-mi jos ochelarii ca să nu-mi intre cioburi în ochi în caz că mi se surpă tavanul în freză, salvez situația.  Stau pe vine în colț, universul se întîmplă indiferent la rochița mea, la planurile mele, la rezultatele alegerilor, la adultere și mici sau mari păcate omenești, la hîrtii aruncate pe josul cel mai mic din toate josurile, la faux-pas-urile vestimentare, la crime din neglijență, la pisoi azvîrliți în rîuri, la incesturi anale în Arizona, se întîmplă pur și simplu. Pur și simplu ca o grămadă alb-bronzată astă-vară stau în colțul cel mai sigur în nesiguranța vieții, îmi beau berea, Stejar strong ca pula calului fermecat, clămpăne ușile șifonierului, clănțăne vasele pe marginea chiuvetei, eu clocesc un moment de sine stătător într-o lume într-o mișcare continuă, indiferentă ca un top-model pe catwalk, bosumflată și sexy cu ciorapi negri lycra 70 den și rochiță mini de la SH, fumegînd o țigară sub cuierul împănat cu geci negre de motor, mă gîndesc doar la un lucru. Dacă nu se mai oprește. Dacă acum mă termin, definitiv, mor oare cel puțin mîncată căcată și spălată, ca în basme? Meditez la magnitudine și zic în clămpăneala ușii care abia mai face față țoalelor negre dinăuntru, e cinci, sigur e cinci cu plus, de cînd m-am născut la etajul pămînt plus opt, ursitoarele m-au cadorisit cu darul de-a detecta fără mașinării și cu o abatere de  +/- 5, magnitudinea cutremurelor. Sunt mîndră de mine, am reușit în viață, am futut fără pretenții, m-am jucat de-a curva, am învățat să destup-înfund sticle de vin fără tirbușon, sacrific virgine în fiecare seară, le-mping dopul cu o furculiță din lemn rotunjită la capătul fără trident, am ținut porcul de coadă în timp ce era înjunghiat, i-am frecat pula-n mîini întrebîndu-l pe tata ce parte anatomică e chestia cu pricina, să știți, viața e frumoasă oricît de mult căcat ai face în fiecare seară. Ba chiar, îndrăznesc să spun, cu cît te caci mai mult, cu atît viața e mai frumoasă.
S-a clătinat lumea, carevasăzică. trăiesc, am zis. îmi tot suna telefonul. am înfundat o sticlă de vin vorbind cu tanti Veronica, sunt ok, da, beau un ceai, mă uit la televizor.
De fapt, eram aproape drunk, citeam Bukowski, ascultam Pink Floyd și aș fi vrut să mă cac tacticos, nemțește, apocaclismînd toate cioturile de concluzii la care am ajuns săptămîna asta. Dar citeam. Citeam Bukowski, în canapea, și mă gîndeam că nu se poate să-mi bată inima atît de tare cum pare. M-am dus, cum ziceam, în holul mic, cu stîlpi șmecheri, pentru că am și un hol mare, sunt chiabură, pula mea. După aia , după ăla adică, după cutremur, m-am căcat. Cu teamă de replici, pe fast forward, motivîndu-mi sfincterul cu versurile Queen, weeee are the chaaampiooons, my aaaassss.
Bă, nimic nu se compară cu o căcare în vreme de cutremur!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Căcarea asta în vreme de cutremur seamănă cu aia de prin locuri tropicale: de câte ori mai văd câte-o știre cu unii de-au găsit șerpălăi prin pantofi, bucătării, bude, genți, mai că mă cac la foc automat că îmi imaginez tot felul de chestii. Mai puțin acu’ vreo lună când am citit că o ieșit un piton din buda uneia în timp ce aia era la duș și și-o înfipt colții în brațul ei s-o tragă spre căcăstoare. Atunci am fost constipată vreo săptămână.

    1. bre, dar dacă venea pitonu’ cînd stătea duduia pe budă?

Aș putea să tac sau să zic:

