Eu sunt de vină!

Bă, nu că aș fi inconsecventă sau ceva de genul dar în general zic multe, mă enervez ușor și uit repede, like a doua zi, nu mai tîrziu, foarte multe chestii și foarte mulți oameni care mă calcă pe codiță. Ceea ce e bine că nu mă afectează la colesterol dar e nasol că uneori pot fi luată de fraieră, chestie care iar mă ‘nervează și uite-așa samsarizez în loc să fac ceva util. Mă supărasem pe rochițe și fustițe acum cîteva luni, am zis că gata, howgh, mă îmbrac numa-n băiețaș. Dar n-am ce face cu variațiile hormonale, futu-le candela și iconostasu’, că dacă mi-e a fute random și n-am voie trebuie să răsuflu pe undeva. Așa că-n miez de vreme de căcat mă apuc să port rochițe, ba chiar am prins gustul așa de tare că nici nu mai sunt stresată că mi se ridică, azi eram în megaimaj cu rochița pe la buza de jos a curului și băgam sixpackul de bex în coșniță. Un nene care, bietul, îmi făcuse loc să trec crezînd că mă duc la sucuri, o rămas rigid lîngă mine, la mîncarea pentru pisici. Pussy, alea alea, știm, cum nu. Nebunilor, ce repede vă prindeți cînd vine vorba de chizdoi. Mda, și ieri, acum zic tot că plm, deci ieri mi-am mai luat o rochiță. D-aia cu bretele, sexy tare, teoretic o port cu maletă albă ca să nu se vază petele de sudoare la subraț că eu transpir de zici ce-i aia, să-mi bag pula, iarnă afară, lumea cu gluga-n cap și io transpirată-n geaca de roacheriță cu o bluzică transparentă de se vede țîțierul pe dedesubt. Păi e normal? Mă rog, de puțit nu put că mă dau de 3 ori pe zi cu stick, la ce călduri am pe mine. Asta am zis-o că sigur apărea ideea coaie, musai pute duduia de zici ce-i aia. Nu put, să se știe. Decît dacă nu mă spăl, uite de exemplu azi nu mă spăl că nu vreau, azi e zi de leisure și stinkure. Unde eram? Mda. Și cînd să mă îmbrac bineînțeles blackblood comentează că e rochia prea scurtă, unde cred că plec așa, rîd la el apoi îmi murdăresc maleta albă cu bb cream nu mai pot purta rochița cu bretele totuși caut o altă bluză care poate face față, între timp eu fac tărăboi în casa, blackblood zice ceva de criza vîrstei de mijloc, îndrept un deget spre el și declar că nu voi mai găti nimic o perioadă nedeterminată de timp, el zice că oricum nu gătesc, are dreptate, probez altceva, țip la el să-mi pună bretelele în X, nu-mi convine, caut totuși altă rochie, o calc, blackblood zice că ce mă tot chinui să fiu fetiță, io nu văd că nu reușesc? să renunț, că nu-i de mine. drept urmare plec țocănind cu cizmele mele care au o fărîmă de toc și cu o rochiță mai scurtă decît precedenta.

masculii au impresia că femeile poartă fustă pentru plăcerea lor. se înșeală de-mi vine să mă cac pe mine de rîs, dar tocmai m-am căcat că venise ora. așa doar zic că e foarte amuzantă ideea. păi, uite.
ieri m-am dus tot în rochiță la uzină. una mov, adică nu neagră, adică ceva extraordinar, ca să vă faceți o idee. îi zic unei gagici delegată în alte părți, vezi că azi am rochiță. ea zice aaaaaaa te bat de ce azi vino și mîine în rochiță că vin și eu!
bun, venim azi ambele în rochițe. ne vede altă colegă.
aaaaaaaaaa, de ce nu mi-ați zis că veniți în rochițe că veneam și eu, luni hai să venim toate în rochițe!
DA!
mai tîrziu apare șefa care vine special în zona mea de activitate să mă vază în rochiță. află că luni venim toate în rochițe și zice Vin și eu în rochiță!!!!

În drum spre casă, doi masculi ne-au zis, mie și colegei, că cică oare nu ne îngheață lindicurile așa golașe pe vremea asta? Evident că nu i-am băgat în seamă pentru că noi eram preocupate să povestim despre una-alta. Dar în altă ordine de idei, aș dori să le răspund, pe această cale, că nu, nu mi-a înghețat lindicul, ba chiar a fost foarte fierbinte tot drumul, atît de fierbinte că la semafoare stăteam ușor crăcănată ca să mă răcoresc nițel.

În încheiere, nu există încălzire globală. Exist eu și e suficient.

Și niște Carcass, să confuzionăm lumile!

Aș putea să tac sau să zic:

