de uichend cu Palahciuk și cu mine

Dude, eu cu Palahniuk suntem așa, like…ne tolerăm dar ceva e putred rău de tot în relația noastră. Fiecare carte de-a lui mă provoacă să-l detest în primele pagini și doar numele PALAHCIUC, cum îi zicea un gremlin, mă făcea să continui. Într-adevăr, merita să continui, nu cine știe ce dar nu era o pierdere completă de vreme, să zicem. Așa și cu Blestemații, de-o citesc acum, am zis că nu are rost să scriu după ce termin cartea pentru că oricum nu am nimic de spus despre dînsa. Putea să nu existe. Totul ar fi fost exact la fel, mai puțin contul lui Palahciuk. E o puștoaică grasă moartă în iad, fiică de actori foști hipioți, a murit că s-a amorezat adolescentin de un Goran est-european, au fumat iarbă și l-a pus pe ăla să o sugrume apoi să îi sufle aer dar boul a fugit. Ceva de genul. Oricum, cred că Chuck a avut cu totul altceva în gînd la începutul cărții, primele capitole sunt cam desprinse, blestemații stau închiși în cuști, situația în iad e cam neclară, al dracului de greu să dezvolți o intrigă acolo. Așa că pînă la urmă iadul e un call center iar moneda de schimb o reprezintă dulciurile. Asta ca să meargă lucrurile în carte, nu de altceva. E și amuzant, recunosc. Mă, nu că nu-mi place Palahciuck, dar fuck cît efort trebuie să depun ca să meargă relația dintre noi. Mă cam deranjează.

blestemati-palahniuk

În fine. Zilele astea m-am ocupat cu multe. Am prelucrat poze într-un mod stupid de care nu îmi e rușine. Asta se cheamă Merry vampire and a happy new fear! 

merry vampire

iar ăsteia îi zice Me and my wicked minion:

furry angel5

chiar am terminat o poveste pentru un concurs (nu-ș de ce mă obosesc, îmi amintesc vag că și pe ăștia mă supărasem acum cîțiva ani dar am uitat din ce motiv, oricum, încerc iar ca și cum aș cîștiga ceva chiar și în cel mai fericit scenariu…), am băuuuut, m-am relaxat, a fost frumos. Pregătesc colecția de coliere de iarnă, am fost la mercerie, ca să nu-mi aud vorbe că nu mă țin de cuvînt. Păi ce plm, ce atîtea cadouri de crăciun?! COLIERE! HANDMADE!  Mda, și cam atît. Am ținut vreo trei zile un regim drastic, m-am căcat monumental adică puteai face pe viu niște monumente, atît de multe fibre erau implicate în proces. Eu pur și simplu nu văd bine, d-aia mi se pare că fluctuez ca un balon, sunt și paranoică, am probleme cu capul, cînd ovulez mă transform, la beție gîndesc prea mult, ce să mai…

Termin acuși Palahciuk și mă apuc de Mathias Malzieu. Cu romantisme, chestii trestii. Semeseuri amoroase incoming!

Aș putea să tac sau să zic:

