unde-i ovulație, pula creație

Mizrael și-a călărit nava Chistoria, cale lungă să-i ajungă, pînă la planeta Roack. A frînat și-a dat din cap, s-a oprit la intrare, a scos biletul, apoi și-a ridicat poalele mantiei verde toxic ca să-l caute de brățări țintate și alcool extrarockestru. Le-a spus că vine dintre stele, toți s-au panicat s-au aglomerat și-au început să dea din cap, Mizrael se pune pe cîntat. Și cîntă rînd cu rînd cuvînt după cuvînt se transformă în tot ce găsește, cîntă bărbătește, cîntă femeiește, dar și cînd se oprește…atunci lumea se prinde, e doar un chist malefic cu mantie, un lichid arahnoidian învelit într-o lenjerie de satin pe care se scurg membre goale epilate transpirate, iată-l
E Mizrael.
Și se întîlnește cu Regele Șopîrlă, se întîlnește cu unchiul Scrooge în separeu, se întîlnește cu Molina și Pristina care se ling într-un șablon, își împinge dintele ieșit din rînd nițel mai înapoi, se uită în oglindă și e surprins că nu e el.
E altcineva. E cineva viu cu aripi în loc de mantie și-mi face aer cu penele, vomit întruna îmi întind creionul negru pe sub ochi mă tai pe cotor să mi se desprindă viețile ca foile dintr-o carte prea citită dar nu, nu sunt tîrfă, am un alt nume pentru mine, am un nume ales de Mizrael, eu sunt oricum nimeni în balanța de sfîrșit de an.

Să mă fut, nu-ș ce-a ieșit aici. Să descriu contextul. Ovulez mintal, germinez o feerie futuristă, băga-mi-aș pula-n pizda mă-sii de hormoni, e ca atunci cînd ai un așa chef de futut încît te învîrți pe toate părțile și faci toate porcăriile și vorbești ca ultima curvă dar nu reușești să termini,să ai orgasm, te înfigi cu toate orificiile, în ultimă instanță, printre cutele cearceafului, încerci să-ți masturbezi ochiul cu pula doar doar o să vezi pentru ce dracului te-ai agitat atît, acea bucățică secundară- pentru că durează secunde de plăcere. și te freci cu toate marginile ești un clitoris gigant beat și degeaba ești, îți dorești să fii o sinapsă mică, timidă dar să-ți faci treaba acolo cum trebuie să nu se mai întîmple scurtcircuite ca ăsta de acum, să mă fut în pizda mă-sii.
Să să să să. Reiau. Hormonal vorbind, sunt în faza cu potențial maxim. Mi-am urmărit ciclul menstrual în ultima vreme, corelat cu fazele lunii și cu vremea. Știu ce va urma, mi-aș putea linia caietul următoarelor luni dacă aș vrea. Pentru că știu exact că dacă m-aș lăsa, aș da un mesaj, m-aș oțărî într-o parte, aș da cu tifla dincolo, aș plînge călare pe o sticlă de vin, aș anunța că am febră și-aș chiuli de la uzină, i-aș spune așa și pe dincolo, cum sunt eu și că-l urăsc dar că-l vreau dar nu are rost dar parcă dar să mă pupe-n cur dar n-ar strica una mică.
Uneori nu trebuie să insiști. Să fiu mulțumită că azi am avut un cur spectaculos, că am frecat duda la uzină, că am băut destul alcool și am ascultat Patti Smith, că m-am îmbrăcat în rochiță și am mîncat caș din ăla bun. De scris, altădată. Acum toată biologia mea e ocupată cu rezolvarea misterului de ce pula mea nu s-a fecundat ovulul, probabil mai am cincizeci de bucăți în total, e greu să-mi conving biologia să tacă din gură, așa că procedez clasic, zic ca ea și fac ca mine. adică o las în pace să se streseze cu treburile ei. Meanwhile, prefer să mă îmbăt, pînă trece urgia și pot să-mi văd de ale mele.

Aș putea să tac sau să zic:

