Începutul unei frumoase iubiri

Așa începe. Am vrut să marchez momentul. E atît de simplu, am cumpărat o carte, mi-a plăcut coperta.
pe-cand-eram-doar-niste-pusti

Nu știam aproape nimic despre Patti Smith și absolut nimic despre gagiul de pe copertă. După cîteva pagini a început furtuna, au început să se nască zei prin mine din spuma valurilor. Am început să mișc lucrurile, acum ascult discografia Patti Smith și ultima oră mi-am petrecut-o privind fotografiile lui Robert Mapplethorpe. Robert făcea coliere, colaje și fotografii alb-negru, îi plăceau bărbații, magia și bedesemeul. Pînă aici semănăm foarte bine.

Mai departe urmează diferențele, dar sunt neinteresante. Întotdeauna îmi voi căuta asemănările cu oameni care îmi plac, mă ajută la selfistim.

Nu am terminat cartea, o să mă arunc imediat în canapea, sugînd vin de țară și ascultînd tare de tot Patti Smith pentru că, să vezi chestie, îmi place, dar înainte de asta o să vă arăt puțin Mapplethorpe. E fain de tot.

a se tăia julien
unde-și bagă dracul coada
bedeseme cu veioză

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Aș putea să tac sau să zic:

