Rockozaur+ Evergrey + Henrik Danhage=Love

Și-am fost la Evergreeeeeeey, și acum nu mai aud cu urechea stîngă și am trei degete umflate și vinete pentru că purtam inelele și am aplaudat ca iepurașul Duracell fără tobe, și mă dor toate celea dar sunt mulțumită grav, adică sunt așa de mulțumită încît aș putea spune că-s happy. Lăsînd la o parte momentul jenant cînd m-am dus la țigară și lîngă mine Henrik Danhage, the love of my life, cerea indicații fetelor de la jetoane în ce privește locația budei , și eu ce puteam să fac? Instinctele mi-s bune, acționez rapid, nu stau pe gînduri. M-am luat după Henrik. El a intrat la băieți și eu la fete. Mi-am zis, ok, încă nu știu ce să fac, dar întîi să-mi verific mutra. Să fiu pretty pentru Henrik. Eram drăguță și roșie-roșie. Eu mă emoționez rău la băieții care-mi plac, mă înroșesc, sunt timidă, am palpitații…cu restul n-am probleme, îi îmbăt și-i fut. Mă rog, ies din baie și-l pîndesc pe Henrik după colț. Tot nu știam ce să fac. Ce dracu’ era să fac??? Să-i spun că-mi place cum cîntă? Altfel nu eram acolo, d’ohhh. Să-i cer un autograf pe țîțe? Nu era loc decît pentru inițiale. Nu mi-a trecut nimic prin cap așa că am stat cuminte cu ochii cît cepele în timp ce Henrik trecea iar pe lîngă mine. Am sudat două țigări, am mai băut de nervi o bere și-a început minunea.

Băi, Evergrey-ii ăștia sunt fenomenali. Păi, în primul rînd e vocea lui Englund, un melanj aspru-onctuos care te-mpinge în abis doar ca să te propulseze înapoi pe culme tocmai cînd credeai că-ți izbucnește miezul în lacrimi. După aia e Englund însuși, un uriaș minunat cu un rîs sănătos și cu șuvițe negre de păr care-i curg tragic pe față. Versurile-năucitoare, adînci și întunecate ca mormintele. Muzica? Dureroasă la propriu, toată hoarda de celule rockozauriene intră în rezonanță cu sunetele pînă la identificarea completă; mă preface în mine cea adevărată, are un efect complet, d-aia mă simt acum excelent deși e frig, nu am mîncare și nu aud. Apoi, e Henrik. Pe care cred că îl iubesc latent de cîțiva ani. Să zic și cel mai înălțător moment pentru mine personal, pe care nu l-am halucinat deși gurile rele ar putea afirma asta. Mdeci, am stat prin fața scenei vreo trei sferturi din concert și după aia m-am dus în lateral că era mai liber și-i vedeam perfect pe băieți-nu că ar fi fost multă lume, apropo. Mda, și după The Grand Collapse și un excelent elicopter cu pleata personală, ca să explicitez sunetele, Henrik Danhage, ladies and gentlemen, a arătat cu mînuța lui tatuată înspre mine și nu altcineva, a existat și eye contact de cîteva secunde și era să leșin. Am zis că băieții care-mi plac mă fac praf dintr-o privire.

După aia m-am dus acasă și am visat frumos tare, acum ascult în continuare Evergrey și m-am uitat la un interviu cu Henrik, care are un dințișor ieșit din rînd și se încruntă și nu înțelege întrebări simple, nu prea le are nici cu pronunția ingleză și, în mare, pare high. Dar eu tot îl iubesc, pentru că între noi doi există ceva foarte intens, știu eu. Și dacă aș avea cum, da, m-aș duce la el acasă și l-aș hărțui cu tot cu nevastă și copchil, probabil i-aș lega în pivniță și mi-aș tăia venele de bucurie că-i pot mirosi maxilarul inferior al lui Henrik (îmi place să miros maxilare inferioare) … Vezi?!?!!? D-aia nu mă îndrăgostesc de tangibili, că fac urît.

L.E. fază foarte drăguță cu Tom și Henrik. Tom arată înspre Henrik și întreabă publicul, Do you like this guy? Și publicul, including me, YEAAAAAAAAAAH iar Tom zice Yes, me too. Și-l pupă pe frunte. În momentul ăla mi-am dorit să fac copii cu amîndoi.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Era foarte simplu: ar fi trebuit să mergi după el și să-ți faci și tu nevoile acolo. Astfel, te-ai fi lăudat că ai făcut pipi cot la cot cu el. Problem solved!

    1. nu vreau să știu ce jet înalt ai 😀

Aș putea să tac sau să zic:

