daddy issues

Între mine și tata există daddy issues. De fiecare dată cînd îi întind tirbușonul ca să desfacă o sticlă de vin la masă, ne facem complice unul altuia cu ochiul, știind că doar noi vom bea sticla cu pricina. Pe scurt, între tine și un om care te-a învățat să bei bere, să bei vin, să arăți cu deștul muie, să te masturbezi și să faci șpriț, ba ți-a mai dat și spermatozoizii necesari ca să faci ‘poc, uite-mă!” în lume, nu pot exista decît daddy issues.
Recent, mă întîlnesc cu daddy la ceas de seară, cu treburi casnice. Purtam blugi slim fit, o bluzică mai lungă și mai largă, geaca de chiele și bocanci. A doua zi, îmi zice mama că toată seara tata a bătut-o la cap să mă sune să-mi spună din partea lui că a fost un bădăran că nu mi-a zis ce bine îmi stă în fustiță. Că a vrut la un moment dat să-mi spună dar în loc de asta i-a ieșit pe gură „Uite ce tricou albastru am!” și îi pare rău, că eu chiar arătam bine în fustiță.
Bun. Acum, eu, ca fiică responsabilă, am mai multe griji. Una, că tata nu vede. A doua, că tata nu știe ce e aia fustiță. A treia, că tata nu vede dar știe ce e o fustiță, și nu a avut nimic împotriva acelei presupuse fustițe pe care o purtam, care abia îmi acoperea curul. Pentru că de fapt era o bluziță.
M-a înduioșat tati. Acum îmi dau seama cîte complimente mi-a făcut de fapt cînd îmi spunea „Vezi ce freză mi-am tras?” sau „Ia uite ce geacă am!” sau ” Fii atentă ce bascheți mi-am luat!”.
deși, la cît de parșiv e, cred că a făcut schema asta intenționat ca să se asigure că îi fac un cadou super jmecher de ziua lui, că vine acuși…

Aș putea să tac sau să zic:

